تکلیف نوری فردا مشخص می شود/باشگاه براي رضايي و علي عسگري نامه نوشت
مرجع خبری پرسپولیس : تعطيلي امروز پرسپوليسي‌ها فقط به تمرين گروهي مربوط است چرا كه شاگردان دايي بايد حتي امروز هم تمرين كنند اما انفرادي.

 

سرمربي پرسپوليس حتي نوع تمرين امروز بازيكنانش را هم براي آنها تعيين كرده و البته تاكيد كرده كه حق سفر رفتن را هم ندارند. در واقع او امروز را به شرط ممنوع‌السفر بودن بازيكنان پرسپوليس تعطيل كرده و گفته كه به جاي استراحت، بايد يك تمرين انفرادي داشته باشند.

 

پرسپوليس در آسيا هم مشكي مي‌پوشد


 

رنگ سياه لباس‌هاي پرسپوليس در اين آخرين بازي برابر استيل‌آذين اگرچه خيلي انتقادها را به دنبال داشت اما به مذاق سرمربي و البته هواداران پرسپولیس حسابي خوش آمده. علي دايي از اين تغيير رنگ پرسپوليس استقبال كرده و پيشنهاد داده كه تيمش در ليگ قهرمانان هم مشكي بپوشد. چيزي كه با موافقت باشگاه هم روبرو شده و قرار است قرمز، مشکی و سفيد ترتيب رنگ‌هاي لباس‌هاي پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا باشد.

 

مولايي با ابومسلم مذاكره مي‌كند


بعد از تهديد محمدرضا مولايي به شكايت، مشهدي‌ها حالا در تلاش هستند با پرداخت مبلغي او را از اين كار منصرف كنند. به همين خاطر مربي بدنساز پرسپوليس بعد از تمرين ديروز به مشهد رفت تا براي دريافت طلب‌اش با مسوولان ابومسلم به مذاكره بنشيند. مولايي 15 ميليون تومان از ابومسلم طلبكار است كه مسوولان باشگاه مشهدي پيشنهاد پرداخت تنها نيمي از اين مبلغ را داده و خواهان تسويه حساب با او شده‌اند و به ظاهر، محمدرضا مولايي هم با اين پيشنهاد موافق است.

 

باشگاه براي غلامرضا رضايي و علي عسگري نامه نوشت


با وجود موافقت چند روز پيش پرسپوليسي‌ها با قرار گرفتن غلامرضا رضايي و حميدرضا علي عسگري در تيم اميد، مسوولان اين باشگاه هنوز بابت تصميمي كه گرفته‌اند، مطمئن نيستند. به همين خاطر در نامه‌اي رسمي به سازمان ليگ، خواسته‌اند شرايطي فراهم شود كه اين دو بازيكن تنها 48 ساعت قبل از سفر به گوانگ‌ژو به اردوي تيم اميد بروند كه اين درخواست مخالفت اوليه فدراسيون را به دنبال داشته اما پرسپوليسي‌ها بر اجرايي شدن‌اش هنوز اصرار دارند.


محمد، سومين غايب اين هفته


دغدغه غيبت دو بازيكن اميد پرسپوليس كم بود، حالا علي دايي بايد براي جاي خالي عليرضا محمد هم فكري بكند. محمد با كارت زردي كه از داور پرسپوليس- استيل آذين گرفت سه اخطاره شد و محروم از بازي برابر نفت تهران. حال آنكه غير از او، پرسپوليس غلامرضا رضايي و حميدرضا علي عسگري را هم به خاطر حضور در اردوي تيم اميد ندارد و همين است كه دايي را نگران كرده است.


سرخ‌پوشان در انتظار پاداش


قبل از بازي با استيل‌آذين بود كه حبيب كاشاني آب پاكي را روي دست سرخ‌پوشان ريخت و اعلام كرد كه دو پيروزي آخرشان پاداشي ندارد چون توقع‌ها بايد بالاتر برود اما حالا كه نتيجه 2- صفر در بازي با استيل‌آذين هم تكرار شده، سرخ‌پوشان اميدوارند پاداشي براي‌شان در نظر گرفته شود كه در اين باره قرار است ظرف امروز و فردا تصميم‌گيري شود.


نونهالان سرخ‌پوش منتظر رأي كميته انضباطي


درباره بازي هفته پيش پرسپوليس برابر احسان ري در ليگ نونهالان، باشگاه منتظر رأي كميته انضباطي فدراسيون است. در اين بازي و در حالي كه دو تيم يك- يك مساوي بودند وقتي داور به نفع پرسپوليس اعلام پنالتي كرد، اعتراض مربيان و بازيكنان تيم حريف باعث شد بازي نيمه‌تمام بماند. پرونده اين بازي به كميته انضباطي رفته و قرار است اين هفته درباره‌اش تصميم‌گيري شود.


تسويه‌حساب با وينگادا در گرو اعلام فيفا


براي تسويه‌حساب با نلو وينگادا، باشگاه پرسپوليس منتظر اعلام فيفا است. اين مربي پرتغالي مدعي شده كه چيزي حدود 280 هزار دلار از پرسپوليس طلبكار است حال آنكه باشگاه مبلغي كمتر از صد هزار دلار را براي پرداخت به وينگادا در نظر دارد كه همين اختلاف كار را به فيفا كشانده. در همين رابطه پرسپوليس منتظر اعلام فيفا درباره مبلغ دقيق طلب وينگادا است تا براي پرداخت آن به مذاكره با مربي پرتغالي بنشيند.

 

زرينه: تكليف نوري فردا مشخص مي‌شود

 

بازي كه تمام شد و بازيكنان پرسپوليس وقتي قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند غلامرضا رضايي را ديديم كه زانوي پاي چپ و آرنج دست چپ خود را با يخ بسته بود. همچنين محمد نوري هم از ناحيه كشاله پا احساس درد مي‌كرد. دكتر زرينه پزشك پرسپوليس مي‌گويد: «ما معمولا براي پيشگيري از برخي مسائل زانوي پاي غلامرضا رضايي را يخ مي‌گذاريم اما آرنج دست او به دليل برخوردي كه با بازيكن حريف داشت دچار آسيب‌ديدگي شد كه البته جدي نيست اما محمد نوري از ناحيه كشاله پا احساس درد مي‌كند و بايد يكي دو روز بگذرد تا در مورد وضعيت‌اش اظهار نظر دقيقي كرد و بايد ديد طي اين مدت پيشرفت او تا چه اندازه بوده است. به هرحال همه تلاش‌مان را براي رسيدن او به بازي بعد به كار خواهيم گرفت.»


حيدريان اين هفته بازي نمي‌كند


تنها غايب اين هفته پرسپوليس در بازي با گيتي‌پسند محمدرضا حيدريان است. او البته روي نيمكت مي‌نشيند اما بازي نخواهد كرد چرا كه مصدوميت اين اجازه را به او نمي‌دهد. حيدريان تا پايان هفته بايد روزي دو جلسه فيزيوتراپي كند و به همين خاطر در بازي پنج‌شنبه برابر تيم گيتي پسند به ميدان نخواهد رفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)