مرجع خبری پرسپولیس : قرار شده طي هفته آينده حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در جلسه‌اي با دكتر سعيدلو رييس مجمع باشگاه و رييس سازمان تربيت بدني، گزارش مالي پرسپوليس را در اختيار وي قرار دهد.

 

اين جلسه بعد از بازگشت سعيدلو از تركيه صورت خواهد گرفت. رييس سازمان تربيت بدني همراه تيم بسكتبال در تركيه به‌سر مي‌برد. البته كاشاني در اين جلسه درباره درخواست قسمت ديگري از بودجه تعلق گرفته به باشگاه و مسائل ديگر صحبت خواهد كرد.

 

به جدا شده ها پاداش قهرماني نمي‌دهند

 

مصطفي شكري در پاسخ به اين سوال كه آيا پاداش‌هاي بازيكنان پرسپوليس پس از قهرماني در جام حذفي به بازيكناني مثل بائو و معمارزاده تعلق مي‌گيرد يا خير مي‌گويد:

 

 

 

«آنچه كه در قرارداد طرفين قيد مي‌شود مي‌تواند مبناي قضاوت قرار گيرد. ما معمولا يكسري پاداش‌هاي پيش‌بيني نشده داريم اما اگر بازيكني از آن تيم برود ديگر نمي‌تواند مدعي دريافت آن پاداش شود، چرا كه آن پاداش در قرارداد قيد نشده.»

 

بازيكنان براي مساوي هم پاداش مي‌خواهند

 

بازيكنان پرسپوليس قبل از سفر به مشهد از رسايي معاون اجرايي كاشاني در باشگاه تقاضاي پاداش براي تساوي مقابل فولاد را كردند. رسايي هم اين موضوع را به جلسه روز جمعه با كاشاني موكول كرد اما اعلام كرد اگر قرار باشد براي اين تساوي خارج از خانه پاداشي در نظر گرفته شود، بين 200 تا 250 هزار تومان خواهد بود.

 

دادگاه براي شكايت پرسپوليس رأي داد

 

در پي شكايت باشگاه پرسپوليس از يكي از روزنامه‌هاي ورزشي و تشكيل دادگاه شكايات مربوط به اين روزنامه، دادگاه مورد نظر ادله و مستندات حبيب كاشاني درباره مطالبي كه عليه وي نوشته شده بود را كافي ندانست و روزنامه فوق تبرئه شد اما در مورد شكايتي كه پيرامون قضيه ازدواج عليرضا حقيقي و يكي از بازيگران سينما مطرح شده بود، دادگاه روزنامه مزبور را مقصر شناخت و به اين روزنامه تذكر جدي داد.

 

خارجي‌ها براي نيم‌فصل دوم مي‌آيند

 

با وجود اينكه طي يكي دو هفته گذشته شنيده مي‌شد يكي دو بازيكن خارجي براي انجام تست در تمرين پرسپوليس حضور خواهند يافت اما اين اتفاق تا حالا رخ نداده است. شنيده مي‌شود قبل و بعد از اردوي مشهد، صحبت بر سر حضور يك يا دو بازيكن خارجي در پرسپوليس پر رنگ‌تر شده اما اين اتفاق در ميانه دو نيم‌فصل رخ خواهد داد و يك مدافع مياني و يك مهاجم قطعا براي نيم‌فصل دوم جذب خواهند شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)