رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: مجیدی بعد از صدور کارت بازی می‌تواند به میدان برود.

فارس؛ حسن شیرازی در مورد ثبت قرارداد فرهاد مجیدی به صورت مشروط گفت: با توجه به سفری که آقای امیری همراه استقلال برای دیدار مقابل گهر داشتند، فسخ‌‌نامه در اختیار ایشان قرار داشت ما تا ساعت 24 امشب در اینجا حضور داریم و می خواهند فسخ نامه را به اینجا بیاورند. با توجه به صحبتی که با فتح الله زاده و آقای بهروان و نبی داشتیم مقرر شد فسخ‌نامه توزی به ما ارائه شود. پیش از این استقلال نام 5 نفر را برای فسخ قرارداد داده بود فقط خارج کردن نام توزی مانده بود که منتظر رسیدن فسخ نامه او بودیم.

وی افزود: هنوز نامه فسخ قرارداد توزی را نیاوردند اما به دست ما می رسانند. کارت بازی مجیدی تا زمانی که این نامه نرسد، توسط سازمان لیگ صادر نمی‌شود. می‌خواهیم تمامی مدارک کامل باشد تا هیچ مشکلی برای بازیکن به وجود نیاید.

شیرازی در مورد اینکه مجیدی چه زمانی می‌تواند برای استقلال به میدان رود، گفت: مجیدی در نیم فصل دوم بدون هیچ مشکلی می‌تواند برای استقلال بازی کند و هنگامی که کارت بازی او توسط سازمان لیگ صادر شود، هیچ مشکلی برای به میدان رفتن ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استقلال در راه است، پس از بازگشت این تیم نامه فسخ نامه را می آوردند. اصلا گفتیم نامه را دیگر به سازمان لیگ ارائه کنند چون نامه قبلا آمده. استقلال پیش از این نام 5 نفر را برای فسخ اعلام کرده بود و همه این نفرات جایگزین داشتند به جز توزی، که جایگزین او قرار بود مجیدی شود. مسئولین هم گفتند ثبت کنید تا فسخ نامه او برسد ولی چون امروز روز آخر نقل و انتقالات است این کار صورت گرفت تا قرارداد این بازیکن ثبت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)