اگر شرط هایش را بپذیرند

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی شروطی را برای مدیریت تیم آشفته پرسپولیس مطرح کرده که یکی از آن ها حضور علی سعیدلو به عنوان رئیس مجمع پرسپولیس است.

علي سعيدلو، معاون اجرايي رئيس‌جمهور، چهارشنبه شب جلسه‌اي طولاني با حبيب كاشاني برگزار كرد تا او را براي بازگشت به پرسپوليس مجاب كند، اين در حالي

است كه عباس انصاري‌فرد با كمترين اختيار مشغول ادامه فعاليت در پرسپوليس است. در يك ماه گذشته، بيشتر تصميمات اصلي، در دفتر يكي از اعضاي هيات مديره كه نزديك به سازمان تربيت‌بدني است گرفته شده و اين به آشفتگي‌هاي مديريتي در پرسپوليس دامن زده است. ظاهرا در جلسه ديشب، حبيب كاشاني، شروطي را براي پذيرش مديريت تيم آشفته پرسپوليس گذاشته است كه يكي از آنها حضور سعيدلو به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس است.

شرايط فعلي پرسپوليس شبيه به بيماري است كه از همه دكترها جواب شده، اما با اميد به آينده، لبخند مي‌زند. در اوج تحولات پشت‌پرده، مشخص نيست كه آيا بالاخره مربي اين تيم روز يكشنبه به تركيه خواهد رسيد يا تغييرات، باعث وتو شدن همه تصميمات مي‌شود. به نظر مي‌رسد فصل خوبي در انتظار پرسپوليس نباشد، تيمي كه عنوان پرطرفدارترين باشگاه آسيا را يدك مي‌كشد، اما به واقع از نظر مديريتي، همواره آماتور باقي مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)