خبرگزاری پرسپولیس : دبیر سازمان لیگ با اشاره به اینکه دیدارهای معوقه لیگ بعد از هفته بیست و سوم برگزار می‌شوند،گفت:

به علت میزبانی نفت و استقلال و موافقت نکردن مسئولان ورزشگاه آزادی، مجبوریم بازی نفت با پرسپولیس را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم.

 

علی کاظمی در خصوص زمان برگزاری دیدارهای معوقه هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با بررسی برنامه لیگ در روزهای گذشته به این نتیجه رسیدیم برگزاری این مسابقات تا پیش از هفته بیستم که دربی استقلال و پرسپولیس در آن برگزار می‌شود، امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: بعد از برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ، برنامه هفته‌های بعدی لیگ اعلام می‌شود که زمان برگزاری این سه دیدار را در دل برنامه‌های جدید اعلام می‌کنیم.

دبیر سازمان لیگ در مورد اعتراض سرمربی تیم پرسپولیس به برگزاری دیدار این تیم با نفت تهران در مسابقات جام حذفی در ورزشگاه تختی اظهار داشت: تیم نفت میزبان این بازی است و ما نمی‌توانیم حق میزبانی را از تیم بگیریم. البته به خاطر نگهداری زمین چمن ورزشگاه آزادی، به ما اجازه نمی‌دهند در فاصله دو روز دو بازی را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی با استدلال به میزبانی نفت و عدم امکان برگزاری دو بازی در دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو تیم نفت و استقلال میزبان دیدارهای این مرحله هستند، مجبوریم بازی را در تختی برگزار کنیم.

کاظمی با اشاره به اینکه اعتراض رسمی از سوی مسئولان پرسپولیس به محل برگزاری این دیدار به سازمان لیگ نرسیده، اضافه کرد: با توجه به مشکلات آلودگی هوا و تعطیلات پیش رو محدودیت زمانی برای برگزاری مسابقات داریم. ضمن اینکه اتوماتیک‌وار باید مسابقات را تا زمان مشخص شده به پایان برسانیم، به همین دلیل در برخی از دیدارها فشردگی ایجاد می‌شود.

وی که این مسئله را در پاسخ به اعتراض مدیران دو باشگاه نفت تهران و صنعت نفت آبادان به زمان دیدارهای جام حذفی مطرح کرد؟، افزود: هر مسابقه لیگ یا جام حذفی که به هر دلیل به تعویق بیفتد، قطعا زمان برگزاری آن پیش از پایان مسابقات لیگ خواهد بود و همین مسئله فاصله بین مسابقات را کمتر می‌کند. ما هم از معضلاتی که برای تیم‌ها به خاطر فاصله اندک مسابقات پیش می‌‍آید، مطلع هستیم اما بروز این مشکلات اجتناب ناپذیر است.

دبیر سازمان لیگ با تاکید بر اینکه از راهنمایی‌های دوستان برای حل این مشکل استفاده می‌کنیم، یادآور شد: طبق تاکیدات صورت گرفته، نهایتا ما تا دهه اول اردیبهشت‌ماه سال 92 فرصت داریم که مسابقات لیگ و جام حذفی را به پایان برسانیم زیرا هم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند و هم تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده خواهد کرد، به همین دلیل امکان برگزاری مسابقات بعد از این تاریخ را نداریم.

وی همچنین در مورد اینکه آیا امکان تعویق 24 ساعته بازی نفت تهران با پرسپولیس وجود نداشت؟، تصریح کرد: به علت اینکه روز چهارشنبه استقلال در تهران میزبان ابومسلم است، قطعا برگزاری دیدار نفت با پرسپولیس هم در روز چهارشنبه عملی نیست زیرا نمی‌توانیم دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در یک روز در تهران برگزار کنیم.

کاظمی در پایان گفت: میزبانی استقلال هم به بحث قرعه‌کشی مسابقات مربوط می‌شود و در اختیار ما نبود که آقایان بگویند چیدمان ما اشتباه بوده است. ضمن اینکه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر هم دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تغییر زمان دیدارها، تنها فشردگی مسابقات را بیشتر خواهد کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)