کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برابر سرخپوشان تهرانی بازی راحتی در پیش نداریم و برای رسیدن به پیروزی باید تلاش کنیم.

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در هفته یازدهم بازی بسیار حساسی برابر پرسپولیس تهران پیش روی داریم که کسب امتیاز در این دیدار تاثیر بسیار زیادی برای ما خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل جایگاهی که پرسپولیس در فوتبال ایران و در میان تماشاگران و هواداران دارد، به طور قطع شکست دادن این تیم روحیه بسیار زیادی به مجموعه تیم پیروز تزریق می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس گفت: آنها درگیر حاشیه‌های بسیاری هستند که حتی منجر به حذف کاپیتان این تیم یعنی علی کریمی شده است.

صادقی تاکید کرد: به طور قطع برای هیچ کس این مسئله که پرسپولیس از 10 بازی 10 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم جدول قرار گیرد، قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: این تیم دارای ظرفیت و توانایی بسیار زیادی از جمله بازیکنان حرفه‌ای و هواداران پرشمار است و هرگز ما بازی راحتی برابر آنها نداریم.

 

* توجهی به حضور و یا عدم حضور کریمی نمی‌کنیم

هافبک با تجربه نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان تاکید کرد: بازیکنان سایپا اگر می‌خواهند در این دیدار موفق باشند، نباید به مسائل حاشیه‌ای حریف از جمله جایگاه پرسپولیس در جدول، نتایج هفته‌های اخیر آنها و بالاخره حذف بازیکنان بزرگ این تیم مانند علی کریمی توجه کنند.

صادقی بیان اشت: البته بازیکنان بزرگی چون علی کریمی برای همه ما قابل احترام هستند و به طور قطع حضور آنها در زمین برای هر تیمی با ارزش است، اما نباید خود را درگیر مسائلی از این دست کنیم چرا که حاشیه‌ها ما را گرفتار خواهد کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: بازیکنان سایپای البرز به ویژه جوانان این تیم همچون دیدارهای اخیر با انگیزه بالا تنها به اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی پرداخته و اجازه ندهند حاشیه‌ها در عملکرد آنها تاثیرگذار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)