مرجع خبری پرسپولیس : بحث کاپیتانی پرسپولیس چند وقتی است که در محافل ورزشی مطرح شده و استیلی با اظهار نظر صریح خود درباره ملاک انتخابش این مسئله را به چالش کشیده است.

 

او در آخرین اظهار نظرش درباره این موضوع گفت:«من سرمربی تیم هستم و خودم تشخیص می دهم چه کسی کاپیتان باشد. کاپیتان اول من کریمی است و برای نفرات بعدی هم با کمیته فنی و مایلی کهن مشورت خواهم کرد اما در نهایت انتخاب با خودم است.»

 

 

اینکه استیلی چه نفراتی را به عنوان کاپیتان دوم و سوم تیمش انتخاب کرده موردی است که آن را پیگیر شدیم. پرسپولیس در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی انجام داد و در هر دو مسابقه رضایی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بست. این اتفاق در حالی رخ داد که علی کریمی در اردوی تیم ملی به سر می برد و وحید هاشمیان نیز مصدوم بود.

 

در چنین شرایطی نمی توان گفت استیلی رضایی بازیکن جنجالی تیم را قطعاً به عنوان کاپیتان دوم تیمش می داند. واقعیت امر این است که سرمربی پرسپولیس پس از مشورت با سرپرست باشگاه تصمیم گرفته بعد از کریمی هاشمیان را به عنوان کاپیتان دوم معرفی کند و شیث رضایی نیز کاپیتان سوم است.

 

استیلی با این تصمیم می خواهم شأن هاشمیان را که فصل پیش کاپیتان دوم بود و در بسیاری بازی ها بازوبند پرسپولیس را به دست بست حفظ کند اما از طرفی باید گفت از آن جایی که هاشمیان شانس کمی برای فیکس بازی کردن دارد  در غیاب کریمی عملاً رضایی کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

 

قرار است در جلسه امروز کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری شود و به احتمال زیاد با تصمیم استیلی موافقت خواهد شد.

 

این تصمیم استیلی را می توان با سیاست دانست چراکه در غیاب کریمی و هاشمیان غالباً مصدوم کاپیتانی پرسپولیس دوباره به رضایی خواهد رسید و احتمالاً مجددا باید منتظر حرمت شکنی آن باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)