پرسپولیس نیوز : پس از معاینات نهایی بر روی پای علی کریمی مشخص شد که او برای همراهی پرسپولیس در دیدارهای آینده مشکلی ندارد و از فردا تمریناتش را آغاز می‌کند.

 کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت علی کریمی در دیدار مقابل صبا با چند متخصص از جمله دکتر کیهانی برای بهبودی علی کریمی و رسیدن او به بازی با داماش وارد مذاکره شد.

از همین رو علی کریمی امروز به بیمارستان اختر تهران رفت و توسط متخصصان این بیمارستان وضعیتش مورد ارزیابی قرار گرفت که در پایان پزشکان به او اعلام کردند که اجازه همراهی پرسپولیس را در دیدارهای آینده این تیم دارد.

معاینات نهایی روی پای جادوگر و زانوی صدمه‌دیده‌اش انجام شد و این بازیکن از بازی مقابل پیکان می‌تواند قرمزپوشان را همراهی کند. گفتنی است کادر پزشکی پرسپولیس طبق برنامه‌های کادر فنی حساب ویژه‌ای روی بازی کردن کریمی در دیدار حساس مقابل داماش داشت. کریمی از فردا با پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کند و پا به توپ می‌شود.

همچنین خبری دیگر از پرسپولیس اینکه مراسم یادبود برادر حمید استیلی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه از ساعت 16 الی17 در قطعه 3 بهشت‌زهرا با حضور پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم‌های ملی کشورمان و مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد. برادر استیلی در اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)