مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردبین باید حرف‌هایش را ثابت کند چون قصد دارم در آینده تکلیفش را روشن کنم

علی کریمی تصریح کرد: دوست ندارم در مورد مسائل حاشیه‌ای حرف بزنم اما خوردبین برای گفته‌هایش باید اسناد داشته‌ باشد در غیر اینصورت همه چیز را به آینده موکول می‌کنم. درباره او در جاهای دیگری که معتبر است تصمیم گیری خواهم کرد.
وی در جواب این سئوال که آیا از بازی خود مقابل بنیادکار راضی هستید گفت: یکی از بدترین بازی‌هایم را به نمایش گذاشتم و به هیچ عنوان از عملکرد خودم رضایت ندارم.
هافبک پرسپولیس در خصوص بازی مقابل بنیادکار ازبکستان یادآور شد: بازی تمام شده و حرف زدن درباره این مسابقه زیاد خوب نیست. ما حمایت همه جانبه هواداران را داشتیم اما متاسفانه فقط باید بگویم که شرمنده آنها هستم.
کریمی افزود: فقط می‌توانم بگویم امیدوارم سال آینده بتوانیم جبران کنیم. ما در بازی مقابل بنیادکار بسیار حمله کردیم اما آنها برروی یک حرفه‌ای گری پنالتی گرفتند و گل زدند. در مجموع بازی دست ما بود اما نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
این بازیکن ادامه داد: این اتفاقات فقط برای پرسپولیس نیفتاده است. رئال مادرید نیز با آن همه ستاره‌ فصل ناموفقی داشته است. در ناکامی پرسپولیس همه مقصر هستیم و فقط نباید بازیکن یا کادر فنی را مقصر این باخت دانست.
وی درخصوص شرایط خودش گفت:

 قرارداد من از بعد از بازی با بنیادکار به پایان رسید. من تا به امروز از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم اما روزنامه‌ها برای خود خبرهایی نوشته‌اند که الاهلی امارات خواستار من است اما این حقیقت ندارد.
کریمی عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزم را به تیم ملی مشغول می‌کنم و امیدوارم با سه بازی درخشان به جام جهانی برسیم.
وی در جواب این سئوال که آیا به جز پرسپولیس در تیم دیگری در ایران بازی خواهید کرد یا خیر گفت: من فوتبال خودم را مدیون پرسپولیس هستم. این مورد را بارها گفته‌ام اما هیچکس از فردای خودش خبر ندارد. شاید من تا چند روز آینده زنده نباشم. در فوتبال هیچ چیزی غیر ممکن نیست.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جواب این سئوال که وینگادا و بازیکنان چه نقشی در ناکامی های پرسپولیس داشته‌اند اظهار داشت: الان من نباید به سئوال های حاشیه‌ای جواب بدهم. اگر ما باخته‌ایم وینگادا به نوبه خود، بازیکنان به نوبه خود و تدارکات تیم نیز به اندازه خود در این شکست سهم داشته‌اند و نباید فقط یک عضو تیم را زیر سئوال برد.
وی اضافه کرد: حاشیه‌ها که هیچ وقت پرسپولیس و استقلال را رها نمی‌کنند نقش بسزایی در نتیجه نگرفتن ما داشت اما بازی تمام شده و الان نمی‌شود ناکامی ها را گردن یک نفر انداخت.
کریمی در جواب این سئوال که بازیکنان پرسپولیس چرا در مقابل بنیادکار بی‌تعصب بودند گفت: من این حرف را قبول ندارم. شاید بیرون از اینجا مشکلاتی باشد اما وقتی بازیکنان پرسپولیس لباس قرمز را می‌پوشند و داخل زمین می‌روند هم قسم می شوند کم کاری نکنند و زحمت زیادی بکشند. در مقابل بنیادکار نیز تمام توان خود را گذاشتند. بازیکنان پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشتند بی‌تعصب و کم کار نیستند.
هافبک تیم ملی فوتبال در مورد خداحافظی چند بازیکن از تیم ملی گفت: این موضوع به من مربوط نمی‌شود. من فقط می‌خواهم به تیم ملی خدمت کنم. باید به نظر مصدومان احترام گذاشت و اگر اتفاقی افتاده سرمربی تیم باید جواب آن را بدهد. امیدوارم اردوی چین برای تیم ملی مناسب باشد تا با دوری از حاشیه‌ها برای یک بازی مهم در پیونگ‌یانگ که سرنوشت ما رقم می‌زند آماده باشیم. به نظر من امتیاز گرفتن در کره شمالی بسیار حیاتی است و دیدار دوستانه مقابل چین نیز می‌تواند به ما کند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)