جادوگر 15 روز دیگر در تهران

مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی 15 روز دیگر بعد از بازی فینال جام حذفی و به پایان رسیدن فصل11-2010 فوتبال آلمان به تهران بازمی‌گردد.

 

تیم شالکه در فینال جام حذفی آلمان روبه‌روی دویسبورگ قرار خواهد گرفت و بلافاصله پس از این بازی علی کریمی با یک پرواز فرست‌کلاس به تهران بازخواهد گشت.

 

شالکه طی آخرین بازی خود در بوندس‌لیگا مقابل بایرن‌مونیخ با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و چهارشنبه همین هفته هم باید برای بازی برگشت خود با منچستر یونایتد به انگلیس سفر کند.

 

 

گفته می‌شود کریمی پس از بازگشت به ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره با مدیران این تیم خواهد نشست.

 

 

کریمی یک بار در انتهای دهه هفتاد از پرسپولیس راهی الاهلی امارات شد و سپس راهی تیم بایرن مونیخ شد اما در نهایت از تیم السیلیه قطر به پرسپولیس بازگشت اما باردوم به دلیل اختلاف با عباس انصاری فرد در سال 88 از پرسپولیس جدا شده و راهی استیل آذین شد.

 

مذاکرات کریمی با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفت و دو طرف موافقت ضمنی خود از انجام این انتقال را اعلام کردند اما این انتقال به دلیل پیوستن کریمی به تیم شالکه آلمان نهایی نشد. پس از جدایی کریمی از شالکه و با توجه به سقوط احتمالی استیل آذین به لیگ دسته اول ، پرسپولیس اولین و جدی ترین گزینه ملی پوش سابق تیم ملی برای ادامه فوتبال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)