چهارشنبه 19 فروردین(19:07) 

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: هر زمان مربي تيم ملي از من دعوت كند با كمال ميل براي كشورم بازي مي‌كنم ولي اميدوارم هر وقت آمدم ديگر حرف و حديثي در اين زمينه نباشد.

علي كريمي پس از بازي تيم‌هاي پرسپوليس و الغرافه در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود و الغرافه حريف آساني براي پرسپولس نبود اما تيم ما امروز نسبت به گذشته بهتر كار كرد و ما توانستيم يك پيروزي خانگي تاثيرگذار را كسب كنيم.

وي درباره انتخابش به عنوان بهترين بازيكن ميدان گفت: برخلاف اين اتفاق فكر نمي‌كنم كه چندان جالب بازي كرده باشم، بازيكنان بهتري هم در ميدان بودند، از جمله گلزن‌هاي پرسپولس در اين بازي و حتي خط دفاعي ما كه بسيار خوب كار كرد، به طور مثال عليرضا محمد بازيكن بسيار خوبي در بازي امروز بود. دليل اين انتخاب را نمي‌دانم.

كريمي به شوخي ادامه داد: شايد پسرخاله من بوده كه مرا بهترين بازيكن ميدان انتخاب كرده است!

كريمي همچنين گفت: پس از اين برد شانس صعودمان زياد شد اما بايد بدانيم هنوز مسابقات تمام نشده و اگر مي‌خواهيم به عنوان تيم اول از گروه صعود كنيم بايد در آينده محكم‌تر بازي كنيم.

وي همچنين درباره انتخاب مايلي كهن به عنوان سرمربي تيم ملي گفت:

به اين مربي تبريك مي‌گويم و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم اما شنيده‌ام كه نظر او هم درباره من به مانند نظر علي دايي بوده است.

پس از اين صحبت‌هاي كريمي خبرنگاران به او گفتند كه مايلي كهن درباره آمادگي جسماني او تنها در يك مقطعي سخن گفته و منظورش تمام زماني كه كريمي براي پرسپوليس به ميدان رفته نبوده كه كريمي در واكنش به آنها گفت: البته همانطور كه قبلا هم اعلام كرده بودم هر زمان سرمربي تيم ملي از من دعوت كند با كمال ميل در خدمت تيم كشورم خواهم بود. منتها اميدوارم در آن زمان ديگر حرف و حديثي پيش نيايد. البته فكر مي‌كنم چه من در تيم ملي باشم و چه نباشم جوانان شايسته زيادي هستند كه بايد دير يا زود در تيم ملي حضور داشته باشند. مهمترين مساله در حال حاضر نتيجه‌گيري تيم ملي در بازي‌هاي آينده است و اميدوارم هر بازيكني كه حقش است به تيم ملي راه يابد.

علي كريمي همچنين درباره‌ي شانس ايران براي صعود به جام جهاني گفت: كار ايران دشوار است اما غير ممكن نيست و اگر بتوانيم در سه بازي آينده پيروز شويم مي‌توانيم به جام جهاني راه پيدا كنيم.

وي درباره موضوع غيبتش مقابل صبا نيز گفت: سوال خوبي پرسيديد چرا كه من پيش از بازي با صبا پنج جلسه در تمرين‌ها غيبت داشتم و اين حق وينگادا بود كه در اين بازي من را بازي ندهد اما، پس از آن تمرين كردم و امروز براي پرسپوليس به ميدان رفتم و همواره گفته‌ام كه هر وقت در زمين باشم از جان و دل مايه خواهم گذاشت.

كريمي درباره صحبت‌هاي علي دايي پيرامون غيبت 25 روزه او در تمرينات پرسپوليس پيش از بازي مقابل عربستان گفت: من دو سه‌ هفته‌اي مصدوم بودم اما، تصور مي‌كنم در فاصله‌اي كه هنوز زمان زيادي تا بازي با عربستان باقي مانده بود به تمرينات پرسپوليس بازگشتم و آمادگي لازم را داشتم، به همين دليل هم مقابل الشباب بازي كردم اما در هر صورت اينكه كدام بازيكن به تيم ملي دعوت شود را كادر فني تعيين مي‌كند.

كريمي در پايان گفت: من همواره و هرگاه تيم ملي نياز داشته باشد در خدمت اين تيم خواهم بود اما تصور مي‌كنم در حال حاضر بازيكنان بهتري نسبت به من در ليگ برتر حاضر هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)