پرسپولیس نیوز: برخی پرسپولیسی‌ها که به تمرین این تیم آمده بودند برای استقلالی‌ها پیش از هشتادوششمین دربی کری خوانی کردند.

هواداران پرسپولیس امروز (دوشنبه) به تمرین تیم‌شان آمده بودند تا پیش از برگزاری دربی ۸۶ به سرخپوشان روحیه بدهند. این هواداران حسابی برای استقلالی‌ها کری می‌خواندند که بخشی از کری‌خوانی آنها را در زیر می‌خوانید:

* «ان‌شاءالله که به حق مولا سه امتیاز را می‌گیریم و قهرمان می‌شویم».

* «درست است که استقلال با آمدن شفر یک مقدار تغییر کرده، اما پرسپولیس همچنان قوی‌تر است و پنجشنبه هم برنده بازی خواهیم بود».

* «این دربی می‌تواند بازی خوبی باشد و استقلالی‌ها نیز قوی شده‌اند و خودشان را جمع کردند، اما ما پرسپولیس هستیم و با سه امتیاز این بازی قهرمانی را می‌خواهیم. الان هم آمده‌ایم آماده جشن قهرمانی شویم و می‌خواهیم روز پنجشنبه با شکست استقلال، جشن قهرمانی را برپا کنیم».

* «برای ما مهم نیست که می‌بریم، مساوی می‌کنیم یا می‌بازیم. ما فقط دنبال قهرمانی هستیم. ما از قدیم قهرمان بوده‌ایم، هستیم و خواهیم بود و سال‌های سال با همین قهرمانی‌ها ادامه می‌دهیم».

* «برای استقلالی‌ها خوشحالم که بعد از شش سال می‌توانند جام را از نزدیک ببینند، چون پرسپولیس در بازی با استقلال قهرمان می‌شود».

* «ان‌شاءالله ما ۲ بر صفر بازی را می‌بریم و قهرمان می‌شویم. برای استقلالی‌ها هم کارت دعوت فرستاده‌ایم که بیایند و جام را از نزدیک ببینند».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)