رئیس فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد اسپانسر تیم های ملی فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش فارس، علی کفاشیان در حاشیه مراسم در خصوص اینکه این قرارداد مدت آن چند ساله است، گفت: این قرارداد یک ساله و تا پایان سال 93 است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تمامی هزینه های تیم ملی بزرگسالان پرداخت شود یا خیر عنوان کرد: این شرکت حامی تمامی تیم های ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص که با توجه به حضور حامی تیم ملی برگزاری اردوهای تیم ملی در کشورهای اروپایی مقدر است یا خیر گفت: با توجه به قرارداد حامی مالی دست ما بازتر است و می توانیم برنامه های تیم ملی را اجرا کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه معیارهای انتخاب این شرکت چه بوده، عنوان کرد: هنگامی که تیم ملی به جام جهانی رفت گفته بودم اسپانسرهای زیادی خواهان همکاری با ما بودند اما رقم آنها کافی نبود. ما نزدیک به دو ماه روی گزینه ها مطالعه کردیم. البته این شرکتی که با آن قرارداد بستیم توانایی های دیگری دارد و قرار است در عرصه های بین المللی هم از آنها راهنمایی بگیریم.

وی در خصوص رقم قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال گفت: 15 میلیارد تومان رقم قرارداد ما است.

کفاشیان در ارتباط با اینکه پیش از این گفته بود برای حضور در جام جهانی به 30 میلیارد تومان پول نیاز است و حالا 15 میلیارد آن تامین شده، گفت: هزینه های سالانه فدراسیون نزدیک به 50 میلیارد تومان است اما فدراسیون درآمدهای دیگری دارد و قطعا از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

کفاشیان در خصوص بندهای قرارداد با این شرکت گفت: یکسری مسائل هست که در هر زمینه ای فدراسیون فعالیت داشته باشد برای این شرکت تبلیغات خواهد کرد. حتی در تورنمنت هایی که برای تیم ملی در نظر گرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)