پرسپولیس نیوز : کمک داور دیدار سپاهان و پرسولیس که از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شده، گفت: آقای علیپور دوست دارد با آبروی خودش و خانواده‌اش بازی شود که این گونه با آبروی دیگران بازی می‌کند؟

علیرضا ایلدروم گفت: ابتدا می‌خواهم درباره صحنه پنالتی بازی سپاهان و پرسپولیس صحبت کنم. من آن صحنه را اصلا ندیدم و اگر ببینید وقتی توپ روی دروازه سانتر می‌شد، دو بازیکن بلند شدند که تمام تمرکزم روی این صحنه بود. مطمئن باشید اگر آن صحنه را می‌دیدم به آقای قهرمانی کمک می کردم اما اصلا آن صحنه را ندیدم.

وی با رد این مسئله که اصلا به هیچ سمتی غش نکرده بود، عنوان کرد: چه غشی می‌توانستم بکنم؟ من داور 33 ساله هستم که سه سال است وارد لیگ برتر شده‌ام و هیچ اشتباهی نداشتم؛ بروید فیلم قضاوت‌های من را ببینید.

کمک داور فوتبال کشورمان درباره رای صادر شده، گفت:  بعدازظهر (دوشنبه) که از سر کار به خانه می‌رفتم تلفن زیادی به من شد و گفتند که در اخبار ورزشی اعلام کرده‌اند، از تمام فعالیت های فوتبالی محروم شده‌ام. گفته‌اند که چون اعلام رشوه شده و ما اطلاعی ندادیم محروم هستیم. تا به این لحظه هیچ‌کس از فدراسیون با من تماسی نداشته که مرا بخواهند و دعوتم کنند تا تفهیم اتهام شوم. در آن صحنه پنالتی آقای اصفهانیان به من گفت باید بیشتر دقت می‌کردم که من به دیده منت قبول کردم.

ایلدروم افزود: با آبروی چند ساله من و پدرم که در این فوتبال زحمت زیادی کشیده و یکی از بهترین کمک داوران ایران بوده بازی کرده‌اند. علیپور به چه جرم و گناهی با آبروی من بازی کرده است؟ اگر متهم هسم باید می‌پرسیدند تا از خودم دفاع کنم، اما هیچ صحبتی با من نشد. آقای علیپور یا هر کس دیگری که این رای را داده، دوست دارند با آبروی خودشان و خانواده شان بازی شود؟

وی که با برنامه نود صحبت می‌کرد گفت: چه کسی درباره من صحبت کرده و به من اتهام زده که من را محروم کردند؟ مگر ما مسلمان و شیعه نیستیم؟ اکنون با آبروی یک خانواده بازی شده است. اگر من هم مثل بقیه داوران به خاطر اشتباهم محروم شوم می‌پذیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)