6 مسابقه در 24 روز!

مرجع خبری پرسپولیس : با اعلام نهایی برنامه مسابقات هفته های بیست و چهارم تا بیست و هفتم لیگ برتر، صدای نارضایتی بازیکنان باشگاه پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.

 

برخی بازیکنان پرسپولیس پس از شنیدن خبر قطعی شدن برگزاری دربی در تعطیلات نوروز از رئیس سازمان لیگ به شدت انتقاد کردند و خطاب به وی جملات اعتراض آمیزی را به کار بردند.

 

بر اساس برنامه موجود پرسپولیسی ها  ابتدا باید روز 11 اسفند برای بازی مقابل الاتحاد به جده سفر کنند، سپس پانزدهم اسفند به همدان بروند و برابر پاس بازی کنند ، روز بیستم اسفند به تهران بازگردند و در ورزشگاه آزادی مقابل شهرداری تبریز قرار بگیرند ، بیست و پنجم اسفند برابر الوحده امارات صف آرایی کنند و سپس بیست و نهم اسفند برای بازی برابر ملوان به بندر انزلی سفر کنند و در نهایت شش روز بعد یعنی روز ششم فروردین 90 دربی هفتاد پایتخت را برگزار کنند.

این برنامه یعنی برگزاری شش مسابقه سنگین با انجام سه سفر داخلی و خارجی در عرض کمتر از 24 روز برای پرسپولیس.

 

باشگاه پرسپولیس که از چند روز گذشته اعتراض خود را به برنامه برگزاری دربی هفتاد اعلام کرده بود و علی دایی در کنفرانس خبری این باشگاه صراحتاً از تصمیم سازمان لیگ برای زمان برگزاری این بازی انتقاد کرده بود و حالا اعتراضات پرسپولیسی ها وارد فاز تازه تری شده است.

 

صبح دیروز پس از اعلام این خبر بازیکنان تیم به شدت از رئیس سازمان لیگ انتقاد کردند و او را متهم به کارشکنی کردند.

برخی بازیکنان پرسپولیس که اصلاً دوست نداشتند این بازی تعطیلات نوروز آنان را خراب کند با متلک هایی آن چنانی اعلام کردند « اگر عزیزمحمدی فکر می کند ما آدم نیستیم به ایشان خبر بدهید بازیکنان پرسپولیس هم آدم هستند و مثل بقیه فشار سنگینی را تحمل می کنند ، انگار عزیز محمدی فکر می کند ما ربات هستیم.»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)