محسن یگانه ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه، چهار سانس پر هیجان در سالن همایشهای برج میلاد به اجرای زنده پرداخت. یگانه در حالی روی استیج رفت که تقریباً هیچ جای خالی‌ای در سالن وجود نداشتو مثل همیشه اجرایش با استقبال پرشور مردم مواجه شده بود.
 

    کنداکتور متفاوت

آدم‌ها، دوست دارم، گناهی ندارم، رگ خواب، نمی‌ذارم خسته شی، سکوت، بخند، هوایی شدی، نرو، چشمای خیس من، نباشی، ماه عسل، بیت آخر، نمی‌شه، دوسِت دارم، تنهایی، نشکن دلمو از جمله قطعاتی بودند که یگانه و گروهش به رهبری علی ثابت در سانسهای مختلف با همراهی مثال زدنی مردم اجرا کردند. کنداکتور برنامه در سانسهای مختلف متفاوت بود و در هر سانس گروه با توجه به حال و هوای سالن، به انتخاب و اجرای قطعات می‌پرداخت. یگانه در این کنسرت قطعات متفاوتی نسبت به کنسرتهای قبلی‌اش را اجرا کرد.

او در هر سانس از مردم می‌خواست که از میان قطعات «سکوت»، «دوسِت دارم» و «هوایی شدی»، یکی را برای اجرای مجدد انتخاب کنند که در اکثر سانس‌ها «دوسِت دارم» با استقبال بیشتری مواجه می‌شد.

    دختر کوچولویی که همه را تحت تأثیر قرار داد

از میان همهٔ هواداران دو آتشهٔ محسن، حضور دختر کوچکی که با دسته گلی در دست، همراه پدرش در کنار استیج ایستاده بود، جلب توجه می‌کرد. محسن که متوجه حضور او شد، به کنار استیج آمد. این دختر کوچولو هم پس از تقدیم دسته گل به محسن، از تهِ دل او را در آغوش گرفت و این صحنه تأثیر زیادی روی محسن و حاضرین گذاشت. یگانه از پس از اجرا این دختر کوچولوی دسوت داشتنی را به بک استیج برد و چند دقیقه‌ای در کنار او بود.

کودکی که به همراه پدرش کنار استیج منتظر مانده بود تا به یگانه دسته گلی بدهد توجه همه را به خود جلب کرد. یگانه که متوجه این دختر و پدر شد تا کنار استیج آمد و خوش و بشی کرد. صحنه جالب ماجرا این بود که این دختر که معلوم بود محسن یگانه را خیلی دوست دارد به یک باره به آغوش او پرید و همه تشویقش کردند. یگانه که در تمام اجرا نگران تذکرات مسئولین اجرایی بود، بعد از این صحنه نفس بلندی کشید و گفت: «خب بعضی چیز‌ها دست خود آدم نیست. می‌دونم که می‌فهمید چی دارم می‌گم. ولی اشکال نداره عوضش این کنسرتو باحال تمومش می‌کنیم.»
 
    هر کنسرت، یک قطعهٔ جدید

یگانه در این اجرا وعده داد در پاسخ به محبتهای هوادارنش، از هفتهٔ آینده در هر کنسرت یک قطعهٔ جدید بخواند. او همچنین از انتشار تک آهنگهای جدید در سال آینده خبر داد.
 
    لطفاً وُلومو ببرید بالا!

در طول اجرا محسن مدام با شیطنت‌های خاص خودش از حضار می‌خواست که انرژی خود را نشان دهند و با دست و جیغ، سالن را به هوا بفرستند. هرچند هواداران وی در تمامی قطعات با او همخوانی می‌کردند اما گویا تا محسن همهٔ افراد حاضر در سالن را به خواندن وا نمی‌داشت راضی نمی‌شد و دست بردار نبود. یگانه چند بار تأکید کرد: «لطفاً وُلومو صداتون رو ببرید بالا و با من بخونید!»
 
    خودنمایی پرسپولیسی‌ها

محسن یگانه در سانس آخر برنامه رو به حضار گفت: «همه می‌دونن که من پرسپولیسیم. دیروز هم بازی داشتیم. اینکه بردیم خیلی مهمه، اینکه گل قشنگی زدیم خیلی مهمه، اینکه کی این گل رو زده هم خیلی مهمه و اینکه اونی که گل زده الان مهمونِ منه از همه مهمتره!». سپس با معرفی «محمد نوری»، پرسپولیسی‌ها خودی نشان دادند و ستارهٔ محبوبشان را حسابی تشویق کردند.
 
    همین برایم کافی است: هواداران خوب، گروه حرفه‌ای

 «برای یک خواننده همین کافی است که یک طرفش هواداران به این خوبی باشند و طرف دیگرش یک گروه حرفه‌ای». یگانه با گفتن این جمله اعضای گروه را معرفی کرد.

گروه محسن یگانه به رهبری علی ثابت را باید یکی از بهترین گروههای حال حاضر دانست. علی ثابت (رهبر ارکس‌تر، مهران سراجیان (فلوت)، حسن فراهانی (ترومپت)، پیام طونی (ویولن)، مجید شکاری (گیتارباس)، علیرضا جعفری (گیتار کلاسیک)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک)، سعید برادران و وحید قاسمی (پرکاشن)، رامین زواری (درامز) و سروش اسدی (کیبورد) نوزاندگان این کنسرت بودند.

علی لهراسبی، غلام علمشاهی، شهاب اکبری، محمد نوری و تینا آخوندتبار از جمله میهمانان ویژهٔ این کنسرت بودند که با معرفی محسن، توسط مردم تشویق شدند. این کنسرت توسط موسسهٔ آوای فروهر به مدیریت براداران حاتم‌پور و با مدیریت اجرایی مجید عبدی برگزار شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)