چهارشنبه 26 فروردین(11:47) 

 مرجع خبری پرسپولیس : مشروح خبرهای زیر در ادامه مطلب …

آلفا ۴۵ روز مهلت داد

يك ميليون پاداش براى سومى

تماشاى فيلم براى ارتقاى روحيه

خوردبين دست به كار شد

 

آلفا ۴۵ روز مهلت داد
براى عمل كردن به تعهدات باشگاه در قبال شركت آلفا، پرسپوليس تنها ۴۵ روز فرصت دارد. در صحبت هاى اخير نمايندگان دوطرف، آلفا درخواست تازه خود براى سفر پرسپوليس به كانادا و امريكا در اواخر خردادماه يا اوايل تيرماه را مطرح كرد و فعلا منتظر پاسخ پرسپوليسى ها است البته اين شركت مهلتى ۴۵ روزه را براى باشگاه پرسپوليس تعيين كرده تا آنها در اين مدت، كارهاى ابتدايى مربوط به اين سفر را فراهم و با برنامه هاى پيشنهادى آلفا خود را هماهنگ كنند. اين در حالى است كه انجام اين سفر در زمان درخواستى آلفا، نوعى درآمدزايى براى باشگاه خواهد بود اما انصراف دوباره پرسپوليس از سفر به ينگه دنيا، جريمه اى سه ميليون دلارى را براى اين باشگاه به دنبال خواهد داشت.

يك ميليون پاداش براى سومى
در صورت كسب سهميه آسيا به هر يك از بازيكنان پرسپوليس پاداشى يك ميليون تومانى تعلق خواهد گرفت. در فاصله تنها دو هفته مانده تا پايان فصل پرسپوليس تازه براى صعود به رتبه سوم و حضور در رقابت هاى فصل آينده ليگ قهرمانان به تكاپو افتاده و البته براى رسيدن به اين هدف بايد هم دو بازى آخرش را ببرد و هم اينكه منتظر لغزش مس و سپاهان باشد. به همين خاطر و با توجه به حساسيت شرايط، باشگاه به پرسپوليسى ها قول داده كه در صورت كسب مقام سومى ليگ به هر يك از بازيكنان مبلغ يك ميليون تومان پاداش پرداخت خواهد كرد.

تماشاى فيلم براى ارتقاى روحيه
با توجه به شرايط حساس پرسپوليس براى كسب مقام سومى، باشگاه برنامه هايى را براى تقويت روحيه سرخپوشان در نظر گرفته كه بنابر اين كار، قرار است در اردوهاى پرسپوليس قبل از دو ديدار پايانى، فيلمى از پيروزى ها و گلزنى هاى قبلى سرخ ها براى بازيكنان به نمايش درآيد تا آنها با روحيه اى دوچندان و انگيزه اى تازه براى كسب سهميه بجنگند.

خوردبين دست به كار شد
در حالى كه ديروز وينگادا بعد از پيروزى تيمش به بازيكنان استراحت داده بود اما سرپرست پرسپوليس بدون تعطيلى پيگير انجام كارهاى مربوط به سفر تيم بود. هر چند سرمربى براى اردوى اهواز تا ديروز برنامه نداده بود اما پرسپوليسى ها روز چهارشنبه تهران را ترك مى كنند. اينكه زمان پرواز تيم صبح خواهد بود يا بعدازظهر، تا ديروز چيزى معلوم نبود اما خوردبين از ديروز به دنبال تهيه بليت براى بازيكنان بود تا پرسپوليسى ها با توجه به زمان بازى شان كه پنج شنبه بعدازظهر خواهد بود، در بهترين زمان به اهواز برسند و مشكلات پرواز و خستگى براى تيم دردسرساز نشود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)