پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی رادیویی در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که طی روزهای گذشته بارها در مورد نحوه آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات جام‌جهانی اظهار نظر کرده است، بار دیگر خواسته‌هایش از مسئولان ورزش و فوتبال ایران را مطرح و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های همه آنها، شاگردانش بتوانند در برزیل بهترین نتایج را به دست آورند.

 کارلوس کی روش در یکی از معدود مصاحبه هایش با بخش های ورزشی رادیو، بعدازظهر امروز دوشنبه مهمان رادیو جوان بود و به سوالات مطرح شده در مورد تیم ملی و اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ داده است پاسخ داد. اکثر مسائلی که در این گفتگو مطرح شد طی روزهای گذشته از سوی وی در رسانه های مختلف منعکس شده است.

با این حال کارلوس کی روش در بخشی از این گفتگو پیرامون دعوت علی کریمی بازیکن فعلی تراکتورسازی به تیم ملی گفت: درهای تیم ملی به روی علی کریمی باز است.

وی در مورد اینکه آیا احتمال بازگشت رحمتی به تیم ملی وجود دارد گفت: من همواره از زحماتی که رحمتی برای تیم ملی کشیده تشکر کرده ام. او احتمالا بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران است اما لازم است تکرار کنم که برخی بازیکنان نگرشی اشتباه دارند و فکر می کنند لباس تیم ملی متعلق به آنهاست. همه بازیکنان باید قدر پیراهن تیم ملی را بدانند چرا که این لباس مال هیچکس نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد خبرهایی که این روزها در مورد پیشنهاداتی که به وی مطرح می شود گفت: نمی توانم این پیشنهادات را تکذیب کنم. از این بابت خوشحالم اما همانطور که قبلا نیز گفته بودم من ذهنم را روی تیم ملی فوتبال ایران و صعود به مرحله دوم متمرکز کرده ام. بعد از جام جهانی می توانم در مورد این پیشنهادات فکر کنم.

 

 سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه نظرش درباره اسامی زیر را بدین شرح اعلام کرد:

کارلوس کی روش از علی دایی به عنوان چکیده فوتبال نام برد و گفت: همواره طرفدار بزرگ او بودم و بازی‌هایش در آلمان را فراموش نمی‌کنم. دایی مرد فوتبال نیست بلکه چکیده فوتبال است. او یکی از انسان های خاص‌ دنیاست و در فکرم بود او را در آماده سازی جام جهانی در اختیار داشته باشم.
 

 جام جهانی: می‌خواهم در آن موفق باشم.

مسی: بازیکنی که انسان نیست بلکه ماورای انسان است.

نیجریه: جام جهانی ما

کریس رونالدو: درباره انسان‌ها صحبت کنیم! این بازیکن هم ماورای انسان است.

فرگوسن: بهترین دوستم و بالاترین شخصی که برای او احترام قائلم.

نکونام: کاپیتان عالی بود و تاثیرگذارترین بازیکن تیم ما، واقعا شرم آور است که اتفاقاتی افتاد تا نکونام مجبور شود فوتبال ایران را ترک کند.

کفاشیان: رئیس فدراسیونی که صبورترین و با انگیزه‌ترین فردی است که در طول زندگی خود دیده‌ام. واقعا احترام زیادی برای او قائلم و باورش برایم سخت است که او چگونه 3 سال سخت را پشت سرگذاشته و باید از این مرد بزرگ قدردانی کنیم.

منچستر: قسمت بزرگی از زندگی من است که بخاطر عملکرد بدش ناراحتم و تنها باشگاهی در جهان است که می‌تواند من را بعنوان یک هوادار معمولی در ورزشگاه وادار به برخورد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)