پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خیال هواداران راحت باشد بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی پرداخت می‌شود و امتیازی از پرسپولیس کم نمی‌شود.

حمیدرضا گرشاسبی پس از حضور در مجمع عمومی فدراسیون درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس و احتمال سقوط به دسته اول به دلیل طلب‌های گابریل و ماریچ گفت: یکی از برنامه‌های ما ساماندهی هیمن کارها است، اینکه مبالغی را به بازیکنان داخلی و خارجی بدهیم و همه را پرداخت می‌کنیم نمی‌گذاریم مشکلی برای پرسپولیس پیش بیاید. خیال هواداران راحت باشد.

وی درمورد اینکه قرارداد برانکو تمدید می‌شود و پول او را باشگاه می‌دهد یا نه، گفت: بحث برانکو پول نبود او می‌خواست ا ول وضعیت یکی دو دستیارش مشخص شود و آنها راساماندهی کند و بعد هم آنالیزی بر روی کارهایش داشته باشد که از روزی که ‌آمده تا الان چه کارهایی انجام شده است تا امروز در این مورد نشستی با باشگاه نداشته، دریافتی‌ها و پرداختی‌هایش هم شسته و رفته شده است. دستیارش هم تسویه حساب کامل کرده و رفته است.

گرشاسبی درمورد اینکه ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و ساختمان چه می‌شود،‌گفت: این باشگاه‌ها از روز اول برای پرسپولیس و استقلال خریداری شده البته سندش انتقال پیدا نکرده است، روی تابلوی ورودی هم که در زمان دکتر دادکان نصب و قید شده است آمده که این دو ساختمان متعلق به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است، فدراسیون فوتبال هم اثاثیه پرسپولیس و استقلال را به خیابان نمی‌ریزد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد بحث‌های طاهری و هدایتی در برنامه ۹۰ و عدم شفافیت مالی در باشگاه گفت: برنامه ۹۰ می‌توانست ابهامات را سوال کند و همه چیز در باشگاه شفاف و مشخص است همه ارقام آمده و اینکه به حساب چه کسی رفته است هر کدام از شما هم بخواهید می‌توانید به باشگاه بیایید و همه اسناد را ملاحظه کنید همه چیز شسته و رفته است هر وقت آقای طاهری تشخیص بدهد نشستی هم برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)