مرجع خبری پرسپولیس : تمین امروز بعدازظهر تیم فوتبال پرسپولیس تحت الشعاع غیبت بازیکنان ملی پوش این تیم برگزار شد .

 

در تمرين امروز سرخپوشان 10 بازيكن غايب بودند كه از اين ميان،‌ 6 بازيكن در اردوهاي تيم ملي بزرگسالان و اميد حضور دارند و پرسپوليسي‌ها بدون حضور آنها تمرينات خود را براي رويارويي با داماش گيلان در چهارچوب مسابقات جام حذفي پيگيري مي‌كنند.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، بازیکنان پرسپولیس از ساعت 15 در زمين چمن مجموعه درفشي‌فر حاضر شده و دقايقي را پاي صحبت‌هاي علي دايي نشستند. پس از صحبت‌هاي علي دايي و در ساعت 15:40،‌ بازيكنان پرسپوليس به بازي هندبال با قوانيني خاص مشغول شدند.

 

 

 

بازيكنان كه به دو تيم 9 نفره تقسيم شده بودند در يك سوم زمين و در عرض محدود به بازي واليبال مشغول شدند. در اين بازي ضربه آخر بايد با سر زده مي‌شد. در بخشي ديگر از اين تمرين نيز ضربه آخر با بقل پا زده مي‌شد.

 

در ادامه تیم های 9 نفره بازی دستگرمی برگزار کردند که اين بازي فوتبال بسيار پر گل بود و نكته قابل توجه در آن هتريك علي دايي، كريم باقري، ‌فشنگچي، حلافي ،‌مازيار زارع و آرفي بود.

 

* علي دايي كه در يكي از تيم‌ها حضور داشت علاوه بر گلزني‌هاي فراوان،‌ پاس‌هاي گل زيادي نيز به بازيكنان مي‌داد.

 

* در تمرينات امروز 10 بازيكن پرسپوليس غايب بودند. عليرضا حقيقي،‌ عليرضا نورمحمدي، محمد نوري و هادي نوروزي 4 بازيكن دعوت شده به تيم ملي بزرگسالان،‌ غلامرضا رضايي و حميد علي عسكر، 2 بازيكن حاضر در بازي‌هاي تيم ملي اميد در گوانگ‌جو،‌ مجتبي زارع، بنيامين محمودي،‌ محمد پروين غايبان اين تمرين بودند. شيث رضايي نيز كماكان از حضور در تمرينات محروم است.

 

* سرمربي پرسپوليس در طول تمرين بارها و بارها براي بازيكنان اين تيم نكات تاكتيكي را يادآور شد.

* ابراهيم شكوري به دويدن دور زمين پرداخت.

 

* حدود 50 هوادار در تمرينات حضور داشتند و به تشويق بازيكنان و كادر فني مي‌پرداختند. در اين ميان علي دايي و محمود خوردبين بيش از ديگرا تشويق شدند.

 

* دقايقي از تمرينات پرسپوليس نگذشته بود كه مهدي اربابي و ضياء آذري رييس مجموعه آزادي در مجموعه درفشي فر حضور يافتند و در حاشيه تمرينات با علي دايي ديدار كردند.

 

قرار است پرسپوليس فردا را به استراحت بپردازد و روز چهارشنبه تمرين كند.

 

* تمرينات سرخپوشان ساعت 17:05 با سرد كردن بدن‌ها پايان يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)