غيبت بادامكي و تمرينات ويژه دايي با مهاجمان

مرجع خبری پرسپولیس :  تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز از ساعت 16:50 در ورزشگاه شهيد درفشي‌فر پيگيري شد.

 

اين تمرين ابتدا با درخواست دايي پشت درب‌هاي بسته برگزار شد و در 20 دقيقه پاياني تمرين درب‌هاي ورزشگاه باز شد و خبرنگاران و هواداران مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند.

در تمرين امروز بازيكنان پس از اينكه بدن‌هاي خود را گرم كردند به كار با توپ، ارسال توپ‌هاي كوتاه و بلند و پاسكاري در حال حركت پرداختند.

در مرحله بعدي نيز به دو قسمت تقسيم شدند، مهاجمان و هافبك‌ها زير نظر دايي به تمرينات ويژه، ضربه درون چارچوب پرداختند و مدافعان و برخي از هافبك‌هاي ذخيره زير نظر مياچ به تمرين پرداختند.

 

 

در مرحله پاياني بازيكنان با حفظ توپ و پرسينگ تمرينات خود را به پايان رساندند.

* حسين بادامكي با اجازه كادر فني غايب بود. اين بازيكن در ديدار برابر ذوب‌آهن اصفهان 3 كارته است و به همين دليل با اجازه دايي سفري به مشهد براي ديدارش با خانواده خود داشته است.

*‌غلامرضا رضايي و محمد نوري به مدت 15 دقيقه اختصاصي تمرين كردند و سپس در تمرينات فشرده‌تر حضور پيدا كردند.

* حدود 50 هوادار و ليدر حضور داشتند و به تشويق بازيكنان، كاشاني و كادر فني پرسپوليس پرداختند. آنها شكست از ذوب‌آهن را در اصفهان خواهان شدند.

* ابراهيم شكوري در دقايق پاياني تمرين در محل تمرين قرمز‌پوشان حضور پيدا كرد و با دكتر زرينه به گفت‌وگو پرداخت.

*‌مياچ دقايقي با آرفي به گفت‌وگو پرداخت.

* يحيوي به مدت 20 دقيقه تمرينات ويژه‌اي را با دروازه‌بانان پرسپوليس داشت، عملكرد خوب رحمان احمدي باعث شد بارها مورد تقدير قرار گيرد.

* تمرين پرسپوليس ساعت 18:30 به پايان رسيد.
اين تيم فردا ساعت 11 آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با ذوب‌آهن برگزار خواهد كرد و سپس بعدازظهر راهي اصفهان خواهد شد. ديدار پرسپوليس و ذوب آهن يكشنبه برگزار مي‌شود.

همچنين علي دايي فردا قرار است در كميته فني باشگاه پرسپوليس شركت كند تا در خصوص دربي 70 ،‌ عملكرد قرمزپوشان در ازبكستان و ديدار مقابل ذوب‌آهن و همچنينژ ديدارهاي برگشت ليگ قهرمانان آسيا صحبت كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)