پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (شنبه) سرخپوشان تذکری جدی به یک هوادار داد.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای هفته نخست لیگ برتر فوتبال و دیدار مقابل پدیده امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* علی‌رغم اینکه تمرینات پرسپولیس در روزهای گذشته از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شد تمرین امروز این تیم با یک ساعت و نیم تأخیر و از ساعت ۱۹ شروع شد که این موضوع باعث سردرگمی خبرنگاران و هوادران شد.

* بازیکنان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه کار بدنسازی کردند و در ادامه به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال تحت فشار پرداختند. سپس بازیکنان به کارهای استقامتی و سرعتی و مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند و سانتر از جناحین بخش پایانی تمرین امروز بود.

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس در تمرین امروز غایب بود و غیبت او تغییرات تاکتیکی را در ترکیب پرسپولیس ایجاد کرده بود.

* حدود ۱۰۰ هوادار در تمرین حضور داشتند و تحث تأثیر تمرین علیرضا بیرانوند قرار گرفته بودند.

* علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس به دلیل اینکه دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شده است، امروز زیر نظر ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های سرخپوشان به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان یک هوادار اقدام به فیلمبرداری کرد که با تذکر سیدجلال حسینی مواجه شد. کاپیتان پرسپولیس از مسئولان ورزشگاه خواست تا مانع از حرکت این هوادار شوند.

* چند تن از هوادران پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز در خصوص جدایی وحید امیری از جمع پرسپولیس‌ها باهم صحبت می‌کردند و از بابت این موضوع بسیار ناراحت بودند. امیری امروز و به صورت رسمی با قراردادی دو ساله به باشگاه ترابزون  اسپور ترکیه پیوست.

* تمرینات سرخپوشان در هفته جاری در یک نوبت در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد و از روز سه‌شنبه تمرین پرسپولیس برای دیدار مقابل پدیده پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)