مرجع خبری پرسپولیس : تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و بازیکنان کار خود را با شرکت در جلسه آنالیز دربی 71 آغاز کردند که از سوی کادر فنی صورت گرفت.

* شور و نشاط خاصی در تمرین امروز به چشم می خورد. برخی برای گذراندن کلاس A مربیگری به نوبنیاد آمده بودند که در میان آنها بهنام ابوالقاسم پور و امامی فر، بازیکنان اسبق پرسپولیس حضور داشتند و به احوال پرسی با کادر فنی پرداختند.

*در ساعت 10:25 بازیکنان از جلسه خارج و وارد زمین شدند. در ابتدا منصوری و اولادی به صورت اختصاصی تمرین می کردند که متعاقب آن منصوری پا به توپ شد.

* دروازه بانان زیر نظر عزیزیان به شوت زنی پشت منطقه 18 قدم پرداختند.

*ساعت 10:50 علی پروین وارد تمرین پرسپولیس شد.

*اولین نفر از اعضای تیم پرسپولیس که به استقبال علی پروین آمد، حمید استیلی بود. پروین ابتدا دستی به سر او کشید و گفت: “باباجان با قدرت به کارت ادامه بده.”

*مهرداد اولادی اولین بازیکنی بود که به سوی علی پروین آمد، سپس پروین از روی نیمکت تمرین پرسپولیس‌ها را به دقت زیر نظر گرفت. شوخی او با تدارکات تیم از دیگر نکات جالب بود.

*بعد از گرم کردن، اعضای این تیم به آقا وسط، استارت های کوتاه و بلند، فوتبال دست گرمی و بازی با لباس های سبز و زرشکی پرداختند که تیم سبز با گل علی عسگری برنده شد. در این بازی حمید استیلی به شکوری تذکر جدی داد.

* علی کریمی که از ناحیه کمر احساس درد می کرد در 20 دقیقه آخر تمرین نکرد و مدافعان را راهنمایی می کرد. او در کنار زمین با ابوالقاسم پور، امامی فر و روانشناس تیم دیدار داشت.

*بعد از تمرین تمامی بازیکنان با علی پروین دیداری دوستانه داشتند.

*بارندگی پراکنده ای نیز هنگام تمرینات شروع شد.

*اولادی بعد از 40 دقیقه کار کنار زمین زیر نظر پزشک وضعیت مچ خود را مورد بررسی قرار داد.

*امروز استیلی تغییری را در ترکیب تیم ایجاد کرده بود. حقیقی، نورمحمدی، شیث رضایی، نصرتی، شکوری، علی عسگری، مازیار زارع، بادامکی، غلامرضا رضایی، علی کریمی و محمد نورزی اعضای تیم بودند. از نکات جالب قرار گرفتن نصرتی در دفاع راست و شیث رضایی در دفاع وسط بود.

*محمد نصرتی بعد از 40 دقیقه تمرینات بدنسازی را زیر نظر گمالوویچ انجام داد.

*10 تن از هواداران پرسپولیس در زمین تمرین حضور یافتند و با علی پروین دیداری دوستانه داشتند.

*پرسپولیسی‌ها با توجه به مشکلات زمین درفشی فر حداقل در 10 روز آینده در نوبنیاد تمرین می کنند. این باشگاه به دنبال آن است تا قراردادی یکی، 2 ماهه را برای تمرین در این زمین منعقد کند.

*نوروزی به دلیل برخورد با زارع از ناحیه صورت دچار مصدومیت جزیی شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)