مرجع خبری پرسپولیس : امروز تمرینات سرخپوشان از ساعت 18 در زمین خیریه عمل پیگیری شد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان بعد از بازگشت از اردوی امارات امروز جمعه از ساعت 18 در زمین خیریه عمل برگزار شد. گزارش ما از تمرینات امروز:

بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شده و یک گروه زیر نظر مولائی و گروه دیگر زیر نظر عبدی به دویدن دور زمین و حرکات استقامتی پرداختند.

بعد از دور اول دویدن، بازیکنان حرکات کششی را زیر نظر مولائی انجام دادند. سپس مجدداً بازیکنان شروع به دویدن دور زمین کردند. در برخی دقایق کرانچار سرمربی تیم نیز به همراه بازیکنان دور زمین می‌دوید.

مترجم زلاتکو نیز زیر نظر احمد رضا عابدزاده به دویدن و نرمش مشغول بود.

بازیکنان بعد از دو تایم 5 دقیقه دویدن دور زمین به گروه های سه نفره تقسیم شدند.

هوار ملا محمد در اولین روز حضورش در تمرینات سرخپوشان چند پاس خوب را برای بازیکنان ارسال کرد. یکی از پاس‌ها قطری او از فاصله 35-40 متری بسیار زیبا بود که دقیقاً روی پای آرفی پائین آمد.

هواداران حاضر در زمین خیریه همه بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند. ولی

مانند همیشه تشویق احمدرضا عابدزاده بیش از دیگران بود.

نکته جالب در زمان دویدن انگیزه بالای بازیکنان بود. بازیکنان با گوش دادن به فرامین مربیان از تمرینات استقامتی به خوبی استقبال می‌کردند. در این بین شیث در گروه اول و کریم در گروه دوم پیشاپیش دیگران می دویدند.

سپس دروازه بانان زیر نظر عابدزاده شروع به تمرینات اختصاصی کردند. در گروه‌های سه نفره بازیکنان ابتدا پاس‌ها کوتاه تک ضرب، سپس دو ضرب و در پایان پاس بلند را تمرین کردند.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و بازی درون تیمی انجام دادند.

در بازی درون تیمی بازیکنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند که تیم سبز با تک گل عادل کلاه کج به پیروزی رسید. بازیکنان از روحیه بالائی برخوردار بودند. همگی بعد از بازگشت از امارات اظهار می‌کردند در هوای تهران احساس سبکی می‌کنند.

در تمرین امروز محسن خلیلی، محمد منصوری و تیاگو به دلیل مصدومیت حاضر نبودند.

دکتر زرینه نیز به دلیل بیماری و تومیسلاو ایوکویچ به دلیل سفر به کرواسیدر تمرین امروز غائب بودند. تومیسلاو که به مرخصی رفته است فردا به تهران باز می‌گردد.

جوانانی مانند نیک نفس، حلافی و آقا زمانی با اعتماد به نفس بیشتری تمرین می‌کردند.

در پایان تمرین بازکنان به سرد کردن بدن خود مشغول شدند.

دروازه‌بانان زیر نظر عابدزاده به تمرین پرتاب توپ با دست و شوت مشغول شدند. عابدزاده از بازیکنان می‌خواست توپ را به جاهای مد نظر ارسال کنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)