مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز به مدت یک ساعت در جلسه ای با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شرکت کردند.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه , در این جلسه یک ساعته که در محل سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس تشکیل شد ابتدا عباس انصاری فرد با اشاره به حساسیت بسیار زیاد دو بازی آینده تیم گفت: تیم ما هنوز هم اعتقاد دارم بهترین های ایران را در اختیار دارد و اگر کمی تامل کنید متوجه می‌شوید هر کدام از شما سال گذشته ستاره و بهترین بازیکن تیم خود بوده‌اید. متاسفانه این روزها وجود استرس عدم نتیجه گیری موجب شده تعدادی امتیاز از دست دهید ولی من مطمئن هستم این روند ادامه نخواهد داشت و شما به زودی به صدر جدول خواهید رسید زیرا لیاقتش را دارید. انصاری‌فرد اضافه کرد: هواداران روی تیم خود تعصب دارند و صبر و تحملشان بسیار کم است ولی وقتی متوجه شوند شما زحمت می‌کشید از شما حمایت می‌کنند. من به شخصه به عنوان مدیرعامل شاهد تلاش‌ها و فعالیت‌های شما هستم و می‌دانم به هیچ وجه در مورد تیم خود کم نمی‌گذارید. امیدوارم در بازی‌های آینده با پیروزی ها خوب خود و برتری برابر حریفان دل هواداران را بدست آورده و هواداران بازهم شما را تشویق کنند. همه شما بدانید که این پیراهنی که بر تن کرده‌اید افتخاری است که میلیونها نفر بدنبال آن هستند و شما از میان آن چند میلیون نفر بدستش آورده اید پس به راحتی آن را از دست ندهید. وی همچنین به بازیکنان توصیه موکد کرد با رسانه‌های حاشیه ساز نوشتاری و تصویری به هیچ وجه مصاحبه نکرده زیرا آنها بدنبال موفقیت و خدمت به فوتبال نیستند.

پس از عباس انصاری‌فرد، دکتر زادمهر معاونت ورزشی باشگاه دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. دکتر زادمهر در ابتدای سخنانش گفت:

 من از 17 سالگی در این باشگاه بوده‌ام اکنون با افتخار عنوان می‌کنم مدرک تحصیلی، زندگی اجتماعی، وضعیت مالی و اگر احترامی در جامعه دارم همه و همه را مدیون باشگاه پرسپولیس هستم و از پرسپولیس به همه جا رسیدم. زادمهر در ادامه گفت: در بردو باخت همه سهیم هستند. از تداراکات تا مدیرعامل در نتایج سهیم هستند. باشگاه پرسپولیس شاید امکانات سخت‌افزاری باشگاه‌های دیگر را نداشته باشد ولی عظمت و بزرگی دارد.
زادمهر در ادامه با اشاره به بازی‌های آتی این تیم گفت: شما با پیروزی در دوبازی آینده بازهم به بالای جدول صعود می‌کنید. من هنوز هم اعتقاد دارم تیم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و قطعاً نتایج خوبی خواهد گرفت. شما هنوز 27 بازی دیگر دارید. باید به لحاظ روحی – روانی و فیزیکی خود را برای این ماراتن سخت آماده کنید. در این میان تغذیه، ساعت خواب و تمرکز می‌تواند عوامل مؤثری باشد.
زادمهر در پایان از بازیکنان خواست با همبستگی برای پیروزی در بازی‌های آینده وارد میدان شوند.
در ادامه جلسه عباس انصاری‌فرد به بازیکنان گفت: قبل از دربی به شما قصد داریم هدیه ای بدهیم. به همین دلیل از رئیس شورای شهر و شهردار گلستان دعوت کرده‌ایم تا برای شما در این خصوص صحبت کنند.
رئیس شواری شهر گلستان که از سوی انصاری‌فرد به جلسه دعوت شده بود ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود در کنار بازیکنان تیم محبوبش گفت: با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس بخشی از زمین یک مجموعه ساختمانی به باشگاه پرسپولیس اختصاص یافت و مدیرعامل باشگاه نیز این زمین را به بازیکنان این تیم اختصاص داد. لذا تا هفته آینده به هر بازیکن پرسپولیس سند یک زمین به عنوان یک کادو از سوی باشگاه هدیه می‌شود باشد که با این زمین بتوانند بخشی از مشکلات خود را حل کنند.
در پایان شیث رضائی کاپیتان دوم سرخپوشان به نیابت از سایر بازیکنان ضمن تشکر از این اقدام گفت: بازیکنان پرسپولیس همیشه برای پیراهن خود ارزش قائل شده و در بازی‌های آینده نیز برای کسب نتیجه به میدان می‌روند. رضائی از تمام بازیکنان خواست همت بلند و ارده خود را با فریاد “یا علی” نمایش دهند که سالن سرشار از فریاد رسای “یاعلی” بازیکنان شد.
بازیکنان در پایان این جلسه به سمت محل تمرین تیم رفتند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)