مرجع خبری پرسپولیس : انگار مسوولان پرسپوليس خودشان هم خسته شده‌اند. چرا كه مي‌خواهند رويه‌شان را در موضوع انتخاب سرمربي تغيير دهند. آنها وقتي ديدند هر گزينه‌اي را كه مطرح مي‌كنند دست آخر خبري از انعقاد قرارداد با او نمي‌شود و فقط باعث مي‌شود مطبوعات و رسانه‌ها آنها را به بي‌كفايتي متهم كنند تصميم گرفتند مخفيانه به دنبال سرمربي خارجي باشند.
 
درحالي كه كمتر از يك ماه به شروع ليگ نهم مانده پرسپوليس سرمربي ندارد. بنيتو سانز سرمربي اسپانيايي كه اواخر هفته پيش صحبت از توافق نهايي با او به‌ميان آمد و قرار بود شنبه براي نهايي شدن مذاكرات به تهران بيايد هم بدون دليل مشخصي از جمع گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس خارج شد. در اين اوضاع بلاتكليفي، براي رايزني مخفيانه، مسوولان پرسپوليس يك دليل اساسي هم دارند. به گفته آنها علت كنسل شدن گزينه‌هاي خارجي كه تاكنون نامشان در اطراف پرسپوليس مطرح شده است اين بوده كه برخي افراد از تهران با آنها تماس مي‌گيرند و اين مربيان را از آمدن به پرسپوليس منصرف مي‌كنند. اين بدخواهان به گزينه‌هاي خارجي مي‌گويند پرسپوليس امكانات ندارد، بازيكن نگرفته و … و بدين ترتيب سرمربي‌هاي خارجي هم قيد آمدن به ايران را مي‌زنند.
 
بدين جهت هيات مديره تصميم گرفته از اين پس نام گزينه‌هاي خود را تا زمان نهايي شدن، رسانه‌اي نكند. البته به نظر مي‌رسد اين تغيير رويه بيشتر از آنكه براي خنثي كردن عملكرد بدخواهان باشد به اين خاطر است كه باشگاه ديگر گزينه‌اي ندارد. پرسپوليس در دو ماه اخير با هر مربي خارجي كه فكرش را بكنيد مذاكره كرده اما نتيجه‌اي نگرفته است. اين موضوع كاملا در صحبت‌هاي متناقض اطرافيان تيم هم قابل لمس است. محمود خوردبين در مصاحبه‌اي اعلام كرده بود كه سه‌شنبه قطعا سرمربي جديد معرفي مي‌شود اما محمد آخوندي عضو هيات مديره معارفه سرمربي جديد را به اواخر هفته موكول كرده است و گفته كه هيات مديره امروز يا فردا در مورد سرمربي به جمع‌بندي مي‌رسد. البته با اينكه پرسپوليسي‌ها از ادامه كار به‌صورت مخفيانه صحبت مي‌كنند روز دوشنبه يكي از خبرگزاري ها خبر مذاكره با هنري ميشل سرمربي فرانسوي را داد. ميشل جزو گزينه‌هاي اوليه پرسپوليس و زماني كه وينگادا از اين تيم رفت، بود. گفته مي‌شد روز دوشنبه باشگاه براي سرمربي فرانسوي دعوتنامه هم فرستاده است اما 24 ساعت بعد باشگاه پرسپوليس از اين مربي فرانسوي هم عبور مي‌كند.
 
ديروز به‌يكباره نام يك سرمربي هلندي مطرح شد هرچند بنا به دلايل پيش‌گفته فقط مليت او را مطرح كردند. مي‌گفتند قرار است حداقل تا عصر ديروز سرمربي انتخاب شود اما از طرفي خبر مي‌رسيد اتفاق نهايي پنج‌شنبه رخ مي‌دهد. پنج‌شنبه‌اي كه چند هفته‌اي است مي‌آيد اما خبري كه خيلي‌ها منتظرش هستند به گوش نمي‌رسد. به هر صورت به قول عزيزالله محمدي رييس سازمان ليگ، قطار نهم به‌خاطر مشخص نشدن سرمربي پرسپوليس توقف نمي‌‌كند و همان 15 مرداد حركتش را شروع مي‌كند. براي همين قرار است حسين عبدي كار تمرينات را زيرنظر بگيرد تا سرمربي خارجي مخفيانه يا آشكارا بيايد! عباس انصاري‌فرد هم بعد از كنسل شدن اين همه گزينه همچنان اصرار به آوردن سرمربي خارجي دارد اما به نظر مي‌رسد او سرانجام با چنين وضعيتي مجبور شود از موضع خود عقب‌نشيني كرده و همچون برخي اعضاي هيات مديره قبول كند كه يك سرمربي وطني- مثلا مجيد جلالي- روي نيمكت تيمش بنشيند. در اين اوضاع هواداران هم چشم انتظار پايان داستان طولاني انتخاب سرمربي تيم محبوبشان هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)