شنبه 26 بهمن(12:37) 

مرجع خبری پرسپولیس : انصاریفرد : استقلال را با 12 امتیاز اختلاف جا گذاشتیم / وینگادا عامل تحول پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هیچ وقت از قهرمانی در لیگ هشتم ناامید نیست و برای کسب این عنوان

 تلاش خواهد کرد گفت: در لیگ ششم زمانی که استقلال 12 امتیاز از پرسپولیس پیش بود این تیم را جا گذاشتیم و سوم شدیم.

عباس انصاریفرد که روز 16 دیماه سالجاری به عنوان جانشین داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد در گفتگوئی افزود: هیچ وقت ناامید نیستیم و به اتفاق تمامی عوامل باشگاه برای قهرمان کردن این تیم تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در زمان حضور دنیزلی نیز 12 امتیاز از استقلال عقب بود اما در پایان لیگ علاوه بر اینکه این تیم را جا گذاشت با یک امتیاز بیشتر در رده سوم قرار گرفت و استقلال چهارم شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اقدامات صورت گرفته در طول مدت کوتاه حضورش در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و افزود: زمانی که به باشگاه آمدم شرایط خوبی حاکم نبود و بحران هایی داشتیم که حتی در بدو ورودم به واسطه برخی شیطنت ها تشدید نیز شد. با این حال تلاش کردیم با آرام کردن اوضاع و روحیه دادن به بازیکنان این شرایط را تغییر دهیم که خوشبختانه حالا به آرامش خوبی رسیده ایم.

وی ادامه داد:

در این مدت تمام تلاش ما این بود که بتوانیم بحران ها را به حداقل برسانیم که خوشبختانه با حمایت همه مسئولان، اعضای هیئت مدیره ، کادر فنی و بازیکنان تیم به خواسته مان رسیدیم و حالا آرامش خوبی داریم.

عباس انصاریفرد با ابراز امیدواری از آینده روشن این تیم یاد کرد و خاطرنشان ساخت: قطعا برای آینده برنامه های زیادی داریم که شامل بخش های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی می شود. برای رسیدن به این اهداف هم طرح جامعی در نظر گرفته ایم که به مرور زمان همه آنها به اجرا درخواهد آمد

انصاریفرد از تلاش برای خودکفا کردن باشگاه پرسپولیس خبر داد و تصریح کرد: با برنامه هایی که برای باشگاه داریم بسیار امیدواریم که بتوانیم در دو یا سه سال آینده با اجرای طرح های اقتصادی باشگاه را به خودکفایی برسانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سپس به ارزیابی عملکرد نلو وینگادا در دربی تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: تصور می کنم این مربی در مدت زمان کوتاهی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود در استفاده از بازیکنان و اتخاذ تاکتیک مناسب برای این بازی موفق عمل کرد و انتظار ما این است که بتواند با ادامه این روند پرسپولیس را متحول کند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وینگادا چیزی غیر از این نیست و در مقابل هزینه ای که کرده ایم باید نتیجه هم بگیریم. قطعا وینگادا با شناختی که از پرسپولیس پیدا کرده است می تواند این تیم را به شرایط ایده ال خود برساند.

انصاریفرد با اشاره به احتمال جذب یک دروازه بان و یک مهاجم برای حضور تیم فوتبال پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: قصد داشتیم نوری صبری دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق را جذب کنیم که وینگادا با توجه به شناختی که از وی داشت مخالفت کرد. ضمن اینکه در صورتیکه محسن خلیلی به شرایط ایده ال برسد از جذب مهاجم خارجی هم منصرف خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان از حضور هواداران این تیم در دربی روز 25 بهمن قدردانی کرد و گفت: هواداران پرسپولیس همیشه مثل کوه پشت تیم ایستاده اند و با اینکه در هفته های گذشته نتایج خوبی نداشتیم اما بازهم با حضور در ورزشگاه از تیم ما حمایت کردند که از همه آنها تشکر می کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)