سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی بار دیگر با اظهاراتی مداخله جویانه در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس عکس العمل نشان داد.

 

سرمربی فجرسپاسی گفت:‌ تیم ۳۰ میلیاردی باخت، تیم ما هم که ۳۰ میلیون تومانی است، باخت.

محمود یاوری پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر فولاد گفت: امیدوارم فولاد روز به روز بهتر شود. برای این باخت هیچ بهانه‌ای نمی‌گیرم و این برد را به آقای فرکی و اهوازی‌ها تبریک می‌گویم. امروز روز بد ما بود و فولاد به بهترین نحو از اشتباهات ما استفاده کرد.

وی افزود: فولادی‌ها در نگه داشتن زمان بازی بعد از به ثمر رساندن گل بسیار خوب عمل کردند. من هم می‌خواهم این شیوه را به بازیکنانم در بازی‌های آینده آموزش دهم تا بعد از به ثمر رساندن گل این کار را انجام دهند.

سرمربی فجر تاکید کرد:‌ تیم من خوب دوید اما بد بازی کرد. فولاد را نسبت به بازی گهر متفاوت دیدم. به این تیم پیشنهاد می‌دهم با توجه به زمین خوبی که دارند در دیدارهای آینده به بازی تاکتیکی و روی زمین روی آورند.

یاوری خاطرنشان کرد: تیم 30 میلیاردی باخت، ما هم که تیم‌مان 30 میلیون تومانی است امروز شکست خورد.

 

 

محمود یاوری 70 ساله در حالی برای چندمین بار در فصل جاری در کنفرانس های مطبوعاتی پیش و پس از بازی ها بی دلیل نام پرسپولیس را به میان می آورد که این باشگاه و مسئولانش هیچ کاری به وی ندارند!

 

سرمربی فجرسپاسی که تیمش از موهبت تبعیض آمیز و نا به جای بازیکنان تقریبا مجانی سرباز برخوردار است تا به حال چندین بار علیه تیم پرسپولیس جوسازی کرده و مشخص نیست مسئولان پرسپولیس چرا تا به حال علیه این مربی اعلام شکایت نکرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)