پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زور پیکان به پرسپولیس نمی‌رسید و اگر بازیکنان دقت می‌کردند می‌توانستند ۵-۶ گل به ثمر برسانند.
رحیم یوسفی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان، گفت: زور پیکان به پرسپولیس نمی‌رسید. پرسپولیس اگر دقت کافی داشت، می‌توانست ۶-۵ گل در این بازی به ثمر برساند اما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و فقط روی دو اتفاق گل زدند. خدا را شکر پرسپولیس در این بازی برنده شد و امتیازی از دست نداد. الان وضعیت جدول به شکلی است که اگر یک امتیاز هم از دست بدهید، کار بسیار سخت می‌شود.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: پرسپولیس نسبت به دیدارهایی که قبل از بازی با استقلال انجام می‌داد شرایطش بسیار بهتر شده و روحیه تیم بعد از دربی بالا رفته است. چند بازیکن نا آماده تیم در دیدار با استقلال نشان دادند که چقدر کیفیت خوبی پیدا کردند و شرایط بسیار مناسب ‌است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: پرسپولیس به هماهنگی بسیار خوبی رسیده و کیفیت بالایی دارد. قبل از دربی خیلی‌ها می‌گفتند پرسپولیس ممکن است بازنده شود، اما من می‌دانستم پرسپولیس برنده خواهد شد؛ چراکه یقین داشتم این تیم می‌تواند در این بازی نتیجه بگیرد. این پیروزی می‌تواند پرسپولیس را به سمت قهرمانی هدایت کند و در دیدارهای آینده به موفقیت برسد.

یوسفی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود، گفت: با کیفیتی که در این دو هفته از پرسپولیس دیدیم این مسئله دور از دسترسی نیست. پرسپولیس از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و بسیار با کیفیت کار می‌کند. شما نگاه کنید سروش رفیعی که قبل از عید شرایط خوبی نداشت االان چقدر سرحال و آماده شده و می‌توانید عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برانکو برنامه ریزی درستی دارد و از لحاظ بازیکن دستش باز است. همه بازیکنان الان راه افتادند و رقابت خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است. هر کسی که خوب بازی می‌کند از سوی برانکو در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و همین انگیزه بازیکنان را افزایش داده است. الان نگاه کنید بازیکنی مثل امید عالیشاه نیمکت نشین شده و او می‌داند اگر در تمرینات بهتر شود می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد. این رقابت به کسب نتیجه کمک می‌کند. با همین شرایط الاهلی عربستان را هم می‌توان شکست داد و در صورت آمادگی بازیکنان و برنامه خوبی که کادرفنی در نظر می‌گیرد این مسئله دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)