پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: پرسپولیس در نیمه اول بازی بهتری ارائه کرد اما در نیمه دوم بازی چندان خوب نبود.
رحیم یوسفی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: پرسپولیس در نیمه اول بهتر بود و توانست به یک گل هم برسد اما در نیمه دوم شرایط تیم خوب نبود خود اعضای تیم فشردگی بازی‌ها را عامل خستگی می‌داند اما در لیگ حرفه‌ای بازیکنان باید توانایی بازی در ۳-۴ روز یکبار را داشته باشند. بازیکنان یک مقدار ناهماهنگ هستند و فعلاً وضعیت تیم خیلی خوب نیست.

وی افزود: به نظرم یک مقدار تیم از لحاظ بدنی مشکل دارد یا بازیکنان نا آماده هستند یا اینکه به آنها فشار زیادی وارد شده و ۲-۳ هفته دیگر بدن‌هایشان به قول معروف ول می‌کند و شرایط راحت‌تری خواهند داشت باید منتظر هفته‌های بعدی باشیم تا ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

کارشناس فوتبال ایران گفت: مشکلی که این روزها در پرسپولیس می‌بینم عدم توانایی بازیکنان در گذر از نفر مقابل خود است. به طور مثال نمی‌توانند یک مقابل یک را رد کنند و به همین خاطر مجبور می‌شوند پاس به عقب بدهند. این مسئله موجب می‌شود تیم شرایط خوبی پیدا نکند و توپ‌های مناسبی به مهاجمان نرسد.

وی افزود: در دیدارهای اخیر مهاجمان فرصت زیادی به دست نیاوردند و یکی از دلایل آن این است که هافبک‌ها خوب عمل نمی‌کنند.یکی از دلایل این مسئله می‌تواند ضعف بدنی باشد و آن عامل دیگر عدم توانایی هافبک‌ها است باید منتظر هفته‌های آینده ماند تا دلیل این مسئله مشخص شود. فعلا شرایط پرسپولیس خوب نیست.

یوسفی در پایان گفت: باید به تیم فرصت داد تا شرایط آن بهبود پیدا کند. البته بازی‌های اول در هر تورنمنتی سخت است اما اگر پرسپولیس می‌خواهد به موفقیت برسد باید عملکرد بهتری داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)