پرسپولیس نیوز : مدیرروابط بین الملل پرسپولیس گفت: در صورت نشستن هر کسی به جای درخشان روی نیمکت پرسپولیس به احتمال فراوان باشگاه 5 هزار دلار جریمه خواهد شد.

امیرعلی حسینی در خصوص اینکه بعد از استعفای درخشان و برای نشستن عبدی روی نیمکت در لیگ قهرمانان آسیا چه قوانینی از سوی AFC وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر ما فعلا دست نگه داشته ایم تا ببینیم، واقعا درخشان تصمیم قطعی خود را گرفته که در این دیدار روی نیمکت بنشیند یا خیر. اگر درخشان نباشد، ما در نامه ای به AFC اعلام می کنیم که سرمربی ما استعفا داده و مربی موقت در این دیدار روی نیمکت می نشیند.

وی در پاسخ به این سوال که AFC چه برخوردی با این ماجرا می کند، افزود: مطمئنا AFC به ما تذکر خواهد داد چون ما از ابتدا نام درخشان را به عنوان سرمربی پرسپولیس اعلام کردیم اما با توجه به قوانین AFC تغییر سرمربی به هر شکل به عنوان نقض یکی از قوانین آنها به حساب می
آید و احتمالا 5 هزار دلار جریمه خواهیم شد.

مدیرروابط بین الملل پرسپولیس درباره اینکه اگر برانکو با نژادفلاح به توافق برسد، تکلیف چه می شود، گفت: فرقی نمی کند، اگر 5 مربی هم در طول لیگ قهرمانان آسیا تغییر کند ما باید 5 بار نامه بزنیم و به مسئولان AFC اطلاع بدهیم.

وی در پایان گفت: این احتمال اصلا وجود ندارد که ما نتوانیم نامه خود را به دست AFC برسانیم چون ما ظرف امروز و فردا نامه نگاری خود را انجام خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)