هوار از رختكن به عراق رفت
مرجع خبری پرسپولیس :
هوارمحمد هم به عنوان يكى از خارجى هاى پرسپوليس راهى كشورش شد. اين بازيكن پس از بازى با ابومسلم خيلى زود رختكن را ترك كرد و مستقيم به فرودگاه رفت تا راهى عراق شود. گويا مدت تعطيلات هوار ۲ ، ۳ روز بيشتر از ديگر خارجى هاى پرسپوليس است و اين بازيكن ديرتر از ساير قرمز ها در تمرينات تيمش حاضر مى شود.

كاشانى از آرفى قول ماندن گرفت

اشپيتيم آرفى پس از پايان بازى پرسپوليس مقابل ابو مسلم به آلمان سفر كرد تا از اين كشور راه آلبانى را هم در پيش بگيرد. آرفى قبل از رفتن به كشورش به صحبت با كاشانى پرداخت و خواستار جدايى از جمع قرمز ها شد اما با اين حال كاشانى به وى گفت: ما در نيم فصل دوم حتماً از تو استفاده مى كنيم و با توجه به ضعف خط تهاجمى تيم در نيم فصل اول در بازى هاى باقى مانده به تو هم فرصت حضور ثابت در تركيب تيم داده مى  شود. با صحبت هاى سرپرست باشگاه پرسپوليس،  آرفى هم قول ماندن در تيم قرمز  را داد. پس از اين گفت و گو كاشانى پرواز آرفى به آلمان را هم OK كرد و وى در حالى كه با مشكل تهيه بليت پرواز مواجه شده بود با هماهنگى هاى كاشانى در اولين پرواز به كشورش سفر كرد. آرفى قول داد با روحيه اى بالا به پرسپوليس برگردد.
نمره ۲۰ براى سپهر سكونشين
سپهر حيدرى تنها بازيكنى بود كه در ورزشگاه نامش از ليست پرسپوليس حذف شد تا ۱۸ بازيكن بازى با ابو مسلم مشخص شوند. حيدرى اگر چه در اين بازى سكونشين شده بود اما با اين حال هيچ اعتراضى نسبت به اين مسأله نشان نداد و با كمال خونسردى بازى را از روى سكو ها تماشا كرد. او حتى بين ۲ نيمه هم در رختكن حاضر شد و به همتيمى هايش روحيه داد. اين رفتار حيدرى باعث تعريف و تمجيد اطرافيان پرسپوليس شد.

طلسم شكورى شكسته شد

ابراهيم شكورى در بازى با ابو مسلم توانست نظر پرسپوليسى ها را به سوى خود جلب كند. او در اولين بازى خود براى تيم قرمز عملكرد مثبتى از خود نشان داد تا همه را شوكه كند و نمره قبولى را به خود اختصاص دهد. شكورى با عملكرد مثبت خود جايش را در بازى با سپاهان هم در تركيب پرسپوليس ثابت كرد تا از اين پس بتواند به عنوان مدافعى مطمئن براى قرمز ها به ميدان برود. كادر فنى پرسپوليس پس از پايان بازى به تمجيد از عملكرد وى پرداختند و مدعى شدند اين مدافع مى تواند در بازى هاى آتى تيم هم به صورت ثابت به ميدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)