مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن ممنوع المصاحبه کردن رضا رجبی از این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خواسته است تا روز دوشنبه هفته پیش رو در محل این کمیته حضور یابد.


از سوي کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال را برای ادای توضیحاتی پیرامون اظهارات اخیرش در مورد امیر قلعه نویی و ابراهیم توره به اين كميته احضار شد
رضا رجبی که فصل گذشته به عنوان مشاور فنی در تیم فوتبال استقلال با امیر قلعه نویی همکاری می کرد، چندی پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود، قلعه نویی فصل گذشته با پرداخت وجهی به ابراهیم توره این بازیکن را تطمیع کرده بود تا با دریافت کارت زرد در دیدار پرسپولیس – داماش گیلان سه اخطاره شده و از حضور در شهرآورد 66 تهران محروم شود.
این اظهارنظر رضا رجبی، واکنش امیر قلعه نویی و ابراهیم توره را به همراه داشته و در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیشکسوت باشگاه استقلال را احضار کرده تا در خصوص موارد اتهامی که متوجه این مربی و بازیکن کرده است، توضیحاتی را ارائه کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن ممنوع المصاحبه کردن رضا رجبی از این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خواسته است تا روز دوشنبه هفته پیش رو در محل این کمیته حضور یافته و توضیحاتی در خصوص موارد اتهامی به قلعه نویی و توره ارائه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)