مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو مهاجم نيمكت نشين پرسپوليس طى گفت وگويى به اظهارنظر در مورد آخرين وضعيت خودش و تيمش پرداخت.

•خيلى وقت است در رسانه ها خبرى از تو نيست. دليل خاصى داشت؟

-دليل خاصى كه نه اما به خاطر اينكه شرايط چندان خوب نبود ترجيح دادم سكوت كنم تا از صحبت هايم سوء استفاده نشود. به هرحال به وجود آمدن بعضى سوء تفاهمات باعث شد اين تصميم را بگيرم كه فكر مى كنم تصميم خوبى بود تا سوء تفاهمات بيشتر نشود.

 

•خب حالا كه سكوت را شكستى، در مورد آخرين شرايط و وضعيت پرسپوليس صحبت مى كنى؟
– از اين بهتر نمى شود. خوشبختانه هفته هاى متوالى است كه تيم در نتيجه گيرى موفق عمل كرد و با بردهاى پشت سر همى كه كسب كرده ايم از لحاظ روحى و روانى شرايط فوق العاده اى را به دست آورده ايم و همه مصمم هستيم با حفظ روحيه خوبمان و آمادگى بالاى فنى تيم، اين روند را تا پايان فصل حفظ كنيم تا بتوانيم اهدافى را كه براى آن نقشه كشيده ايم به مرحله اجرا درآوريم.

•پرسپوليس در ابتداى فصل تقريبا با همين نفرات به ميدان مى رفت اما حداقل در نتيجه گيرى و كسب پيروزى به اندازه نيم فصل دوم موفق نبود. فكر مى كنى علت اين تحول در چه مسائلى باشد؟

– طبيعى است در تيم هاى بزرگ، در اوايل فصل چنين مسائلى پيش بيايد.

شايد يكى از دلايل آن آشنا نبودن بازيكنان جديد با شرايط تيم بود. به هرحال از تيمى مثل پرسپوليس با اين همه هوادار و تماشاگر توقعات خاصى مى رود به خصوص از نفرات تازه وارد، فشار روحى و روانى قطعا روى عملكرد بازيكنان تاثير مى گذارد. به هرحال كرانچار هم به نسبت اينكه تيم را دير تحويل گرفته بود و در انتخاب نفرات مورد نظرش در پرسپوليس دخالتى نداشت بد كار نكرد اما فكر مى كنم بزرگ ترين ايرادى كه به تيم زمان كرانچار وارد است زمان كم تمرينات بود. آن زمان فشار لازم در تمرينات نبود و شايد همين موضوع به نوعى روى عملكرد فنى بچه ها تاثير منفى گذاشته بود. مشكلى كه با حضور على دايى برطرف شد. حالا فشار تمرينات، مناسب و خوب است و جديت و انگيزه بچه ها دوچندان شده است. با وجود تمرينات سنگين، تيم حتى در دقايق پايانى بازى هايش خسته نمى شود. در كنار اين مسائل مديريت خوب آقاى كاشانى هم مزيد برعلت شده تا پرسپوليس كاملا متحول شود.

•حالا چقدر اميدوارى شرايط در ادامه كار به گونه اى رقم بخورد كه مثل اول فصل فيكس شوى؟

– همانطور كه گفتم با جديت تمرين مى كنم تا تبديل به بازيكن آماده و قبراق اول فصل شوم. من تلاشم را مى كنم و در نهايت اين كادرفنى است كه تصميم نهايى را مى گيرد. اگر على دايى تشخيص دهد، چه يك ثانيه چه ۹۰ دقيقه آماده ام براى تيم محبوبم به ميدان بروم و با تمام وجودم تلاش مى كنم تا مهره مثمرثمرى براى پرسپوليس باشم.

• حريف بعدى پرسپوليس در ليگ، تيم تقريبا بحران زده ملوان است كه بعد از حذف با باختى سنگين مقابل مس در جام حذفى در بازى قبلى خود مقابل ابومسلم شكست خانگى را كسب كرد. پيش بينى ات از آن بازى چيست؟

– درست است كه اين تيم چند هفته اى است كه فراز و نشيب فراوانى دارد اما اين مساله باعث نمى شود ما حريفان را دست كم بگيريم. آنها در شهر خودشان و مقابل هواداران تيم شهرشان بازى مى كنند و اين مساله و جبران مافات براى آشتى با هواداران باعث مى شود با انرژى و انگيزه بالايى مقابل پرسپوليس قرار بگيرند. پس بايد مراقب اين حرف خطرناك باشيم و اين تيم را به هيچ وجه دست كم نگيريم. ملوانى ها چيزى براى از دست دادن ندارند و ما نبايد نتيجه اين ديدار را به قضا و قدر بسپاريم.

•پس اميدوار هستى در اين بازى نيز پيروزى ديگرى براى پرسپوليس به ثبت خواهد رسيد؟

– انشاالله كه همينطور است. خودتان بهتر مى دانيد شرايط فعلى جدول به گونه اى است كه از دست دادن امتياز براى ما به منزله عقب افتادن از كورس قهرمانى خواهد بود. به همين دليل ما ديگر حق اشتباه كردن نداريم و در تمامى بازى هاى باقى مانده مان محكوم به پيروزى هستيم. به اميد خدا با آمادگى خوب و روحيه فوق العاده اى كه در تيم حكمفرماست به دلم افتاده كه در بازى با ملوان هم پيروزى شيرينى كسب خواهيم كرد تا آخرين بازى مان در ليگ را در سال ۸۸ با برد پشت سر بگذاريم و يك گام ديگر به صدر نزديك شويم.

•صدرنشينى پرسپوليس جز كسب پيروزى هاى متوالى در بازى هاى باقى مانده به لغزش حريفان هم بستگى دارد. در اين مورد چه نظرى دارى؟

– من به شما اطمينان خاطر مى دهم، رقباى بالاى جدولى ما امتياز از دست مى دهند درست مثل اتفاقاتى كه اين هفته براى سپاهان رخ داد. لغزش حريفان ما دور از انتظار و بعيد نيست، شما مطمئن باشيد همانطور كه در ۷ بازى قبلى نتايجى جز پيروزى براى پرسپوليس به ثبت نرسيد اين روند تا پايان فصل ادامه دارد تا با استفاده از لغزش حريفان بتوانيم اميدوارتر از قبل براى رسيدن به قهرمانى تلاش كنيم، با اين تفاسير به اهدافمان كه كسب سهميه آسيايى و رسيدن به عنوان قهرمانى است دست پيدا خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)