سپاهان و ذوب آهن بازهم امتياز مى دهند.

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى با توجه به نتايج اخير پرسپوليس معتقد است كه تيمهاى ديگر از اين تيم هراس دارند اما سرخپوشان در بازيهاى ديگر هم براى پيروزى به ميدان مى روند تا به هدفشان در پايان فصل برسند.

• از بازى مقابل فولاد راضى بوديد؟

– به نظر من يكى از بازيهايى بود كه خيلى خوب بازى كرديم. هر چند كه موقعيت هاى زيادى نداشتيم اما بچه ها با تفكر بيشترى بازى كردند و نبض بازى را در اختيار داشتند، البته موقعيت هاى خوبى هم داشتيم. اگر فرصتى كه هوار داشت گل مى شد يا گل نوروزى كه درست بود اما آفسايد گرفته شده قبول مى شد، با گلهاى بيشترى بازى را مى برديم. در كل پرسپوليس از بازيهاى قبلى بهتر بود.

 

• فولاد را در اين بازى چطور ديديد؟

– فولاد تيم خوبى است و در هفته هاى قبل هم خوب كار كرده بود و نتايج خوبى گرفته بود. فولاد مقابل ما هم دنبال نتيجه بود اما پرسپوليس تيمى نيست كه مثل بقيه باشد. موتور پرسپوليس روشن شد و كار براى حريفان سخت شده است.
• بازى با ملوان در پيش است. در مورد اين بازى چه صحبتى داريد؟

– هميشه بازى كردن با تيمهاى شمالى سخت است. ملوان تيم ريشه دارى است و در زمين خودش خوب بازى مى كند. مطمئنا ملوان مقابل ما هم برنامه هاى خاصى دارد اما بچه هاى ما دنبال اين هستند كه در هر زمينى و هر جايى كه بازى مى كنند، ببرند. كار براى ملوان هم سخت است و اگر بچه ها خواسته هاى ما را اجرا كنند، پيروزى بعدى هم در كارنامه پرسپوليس ثبت مى شود.

• اما ملوان هم در خانه راحت امتياز نمى دهد.

– بله، كارمان خيلى سخت است و اگر قرار باشد در كورس باقى بمانيم، بايد ملوان را ببريم. حريفان از بردهاى ما هراس دارند و ما هم چاره اى جز برد نداريم و بايد ملوان را ببريم.

• امتياز دادن سپاهان مقابل تراكتورسازى چقدر به تيم شما انگيزه داده است؟

– اعتقاد من بر اين بود و هست كه حريفان ما امتياز مى دهند و ما فقط بايد به فكر امتيازات خودمان باشيم. هم سپاهان و هم ذوب آهن بازهم امتياز مى دهند كه طبيعى است. آنها دلهره بيشترى دارند تا فاصله شان را حفظ كنند، به همين دليل در هفته هاى آينده بيشتر امتياز مى دهند. براى ما اين بازى انگيزه مضاعفى دارد و با تمام قوا به زمين مى رويم تا تمام امتيازات را بگيريم.

• فكر مى كنيد تكليف تيم قهرمان روز آخر مشخص مى شود؟

– اميدوارم هر تيمى كه لايق و شايسته قهرمانى است، قهرمان شود اما جذابيت فوتبال همين است كه هيچ تيمى از پيش برنده يا قهرمان نيست. هم سپاهان كه مدعى اول قهرمانى است و هم ذوب آهن، تا وقتى كه بازى هست، فراز و نشيب خواهند داشت و هنوز چيزى از دست رفته نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)