مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملامحمد بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی نوروزی این تیم در امارات غایب است تا روز یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری هوارمحمد که در روز سوم اردوی پرسپولیسی ها هم نتوانست خود را به این کاروان این تیم ملحق کند به دلیل نداشتن ویزا از سفر به امارات بازمانده است. پس از تهیه ویزا از سوی باشگاه پرسپولیس و ارسال به عراق قرار است هوار از طریق عراق ، بحرین و امارات تا یکشنبه خود را به اردوی پرسپولیسی ها در دبی برساند.


گفتنی است طی خروج های قبلی از کشور این بازیکن عراقی  در بازگشت به ایران غیبت های زیادی را مرتکب شد که این بار غیبت وی موجه تشخیص داده شده است.


اعتراض پرسپولیسی ها به داوری و شرایط میزبانی

 

بازی عصر جمعه تیم پرسپولیس با منتخب لیگ امارات در قالب تیم النصر با 50 دقیقه تاخیر آغاز شد که گفته می شود دلیل آن اعتراض کاشانی و دایی به شرکت کارگزار سفر پرسپولیس به امارات است.

گویا این شرکت به تعهدات مالی خود به طور کامل عمل نکرده و باتوجه به تجربه اردوهای قبلی ، سرپرست باشگاه پرسپولیس تا مشخص شدن تکلیف مطالبات این باشگاه از آغاز بازی جلوگیری کرده که با وساطت مسئولان باشگاه النصر این مسابقه آغاز شده است.


این شرکت همچنین روز گذشته هم کوتاهی هایی در جابجایی و اسکان بازیکنان پرسپولیس مرتکب شده بود. از سوی دیگر پس از برگزاری مسابقه پرسپولیس و منتخب امارات مسئولان این تیم به شدت از ناداوری انجام شده گله‏مند بودند که به جهت دوستانه بودن مسابقات از پیگیری بیشتر آن خودداری کردند.

 

یکشنبه مسابقه بعدی پرسپولیس


دومین بازی تدارکاتی سرخپوشان پس فردا(یکشنبه) در محل ورزشگاه النصر این بار بین تیمهای پرسپولیس و تیم اصلی النصر برگزار خواهد شد . طبق قرار قبلی این بازی از ساعت 18 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)