مرجع خبری پرسپولیس : بازي تداركاتي مقابل تيم‌هاي كلمبيا و ساحل عاج به دليل زماني كه مد نظر آنها بود و اين زمان با مسابقات ليگ برتر ما تداخل داشت لغو شد اما دو حريفي كه براي تيم ايران در نظر گرفتيم كه به ترتيب در تاريخ‌هاي چهارم و هفتم دسامبر (13 و 16 شهريورماه) با آنها بازي مي‌كنيم تقريبا در حد دو تيم فوق هستند. ما به كشوري سفر مي‌كنيم كه در آنجا يك بازي با تيم ملي آن كشور داريم و تيم ملي ديگري هم در آن كشور حضور دارد كه با اين تيم هم بازي خواهيم كرد.


رييس كميته‌ي بين‌الملل فدراسيون فوتبال از قطعي شدن يك اردوي اروپايي و دو بازي تداركاتي براي تيم ملي بزرگسالان در تابستان امسال خبر داد.


عباس ترابيان با اعلام اين خبر ، گفت: براساس مذاكراتي كه انجام داديم قرار است در شهريورماه سال جاري دو بازي تداركاتي براي تيم ملي بزرگسالان در برنامه داشته باشيم كه اين دو بازي قطعي شده است. متاسفانه به دليل آنكه اگر موضوع به مطبوعات كشيده شود ممكن است اين برنامه‌ها به هم بخورد نمي‌توانم نام اين دو كشور را بگويم، اما قطعا حريفاني هستند كه در رنكينگ فيفا از تيم ايران رتبه‌هاي بهتري دارند.


وي در پاسخ به اين سوال كه با لغو شدن بازي تداركاتي مقابل تيم‌هاي ملي كلمبيا و ساحل عاج آيا اين حريفان در حد و اندازه‌هاي دو تيم فوق هستند، خاطرنشان كرد: بازي تداركاتي مقابل تيم‌هاي كلمبيا و ساحل عاج به دليل زماني كه مد نظر آنها بود و اين زمان با مسابقات ليگ برتر ما تداخل داشت لغو شد اما دو حريفي كه براي تيم ايران در نظر گرفتيم كه به ترتيب در تاريخ‌هاي چهارم و هفتم دسامبر (13 و 16 شهريورماه) با آنها بازي مي‌كنيم تقريبا در حد دو تيم فوق هستند. ما به كشوري سفر مي‌كنيم كه در آنجا يك بازي با تيم ملي آن كشور داريم و تيم ملي ديگري هم در آن كشور حضور دارد كه با اين تيم هم بازي خواهيم كرد.


رييس كميته‌ بين‌الملل فدراسيون همچنين از برگزاري اردوي تداركاتي ديگري براي تيم ملي بزرگسالان در تابستان امسال خبر داد و گفت: اردوي 10- 12 روزه‌اي را در يكي از كمپ‌هاي اروپايي براي تيم ملي بزرگسالان در نظر گرفتيم و آنجا نيز بازي‌هاي تداركاتي خواهيم داشت، اما حريفان‌مان هنوز مشخص نيستند.


ترابيان در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور در تورنمنت تداركاتي دبي نيز براي تيم ملي بزرگسالان قطعي شده است، گفت: ما شركت در اين تورنمنت را در برنامه داريم اما بايد تا 23 آوريل (3 ارديبهشت 89) صبر كنيم تا قرعه‌كشي جام ملت‌هاي اروپا در دوحه پايتخت قطر انجام شود و ببينيم با چه تيم‌هايي هم‌گروه هستيم چرا كه در تورنمنت دبي تيم‌ كره جنوبي هم شركت خواهد كرد و اگر با اين تيم همگروه شويم از حضور در تورنمنت دبي منصرف مي‌شويم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)