مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

به درخواست علي دايي و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته قرار است يكسري تجهيزات بدنسازي در هتل لاله تعبيه شود تا پرسپوليسي‌ها در اردوهاي‌شان از آنها استفاده كنند.

با تصميم كاشاني، باشگاه به ليدرهاي عضو كانون هواداران پرسپوليس هر كدام 60 هزار تومان عيدي داد و قرار است اين ليدرها بعد از پايان فصل به سفر زيارتي عراق فرستاده شوند.

حضور در اردوي كردان هنوز قطعي نشده. به ظاهر، بازيكنان تمايلي به برپايي اين اردو ندارند و همين، كادر فني را دچار ترديد كرده.

 

البته قرار است ابتدا حسين عبدي براي بازديد از امكانات مجموعه كردان به آنجا برود و اگر شرايط راضي‌كننده بود، پرسپوليس اردويش را طبق برنامه برگزار كند.

با استفاده از تعطيلي يك روزه تمرين، ميثاق معمارزاده ديروز به كلينيك باشگاه رفت و به توصيه دكتر زرينه، يك ساعت فيزيوتراپي كرد.

منزوي كه پيش‌تر خواستار خريد سهام باشگاه شده بود و مديريت شركت قالي سليمان را هم دارد، يكي از گزينه‌هاي حضور در هيات مديره پرسپوليس است و بعد از آخرين صحبت‌هايش با حبيب كاشاني كه ديروز اتفاق افتاد، قرار است تا آخر همين هفته موافقت يا مخالفت خود با حضور در پرسپوليس را اعلام كند.

پاداش‌هاي 250 هزار توماني پيروزي برابر پتروشيمي در جام حذفي دو روز پيش به حساب محمود خوردبين واريز شد تا او آنها را در اختيار سرخپوشان بگذارد.

احمدرضا عابدزاده براي پيگيري دريافت مطالبات خود روز يكشنبه به باشگاه پرسپوليس مراجعه كرد و بعد از ملاقات با آشوري معاونت مالي باشگاه، محل را ترك كرد. عابدزاده كه هنوز براي تعيين وظيفه‌اش در كادر فني با محمود خوردبين تماس نگرفته از دكتر شريفي رييس كميته انضباطي خواسته تكليف او را روشن كند و شريفي هم به او قول داده تا پايان هفته جاري راي جديدي در مورد اختلاف وي و پرسپوليس صادر كند.


اسماعیل غلامی ـ معاون سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه واگذاری 489 شرکت گروه اول و 35 شرکت گروه دوم در برنامه بودجه امسال قرار دارد، درباره‌ی چگونگی واگذاری‌ باشگاه‌های ورزشی در سال 89 گفت: «واگذاری سهام شرکت‌هایی مانند ایران خودرو، سایپا و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گروه یک قرار دارند و واگذاری آنها در قانون بودجه دیده شده و در سال 89 واگذار می‌شوند.»


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم عادل فردوسي‌پور به دنبال چه هدفي است كه در هر برنامه، جرياني را برايم درست مي‌كند.


ديشب در برنامه 90 فيلم برخورد باقري با يك هوادار در حاشيه تمرين پخش شد كه باعث ناراحتي آقاكريم را فراهم كرده است


باقریها از اینکه در این فصل به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است، راضی نیست و قصد جدایی از پرسپولیس را دارد. همچنین کادر فنی هم تمایل چندانی به حفظ باقریها ندارد بنابراین جدایی این بازیکن محتمل به نظر می‌رسد.


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عادل کلاه‌کج با مصدومیتی که در بازی با سایپا دچارش شدفعلا در حال انجام فیزیوتراپی است و باید تا آخر هفته فیزیوتراپی کند.


طبق راي كميته انضباطي  ديدار ابومسلم با تراکتور 3 بر صفر به سود ابومسلم اعلام شده و ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتورسازي به عنوان عامل دستور دهنده ترك زمين با توبيخ كتبي و 10 ميليون تومان جريمه نقدي روبرو شد.


“مصطفي دنيزلي” مربي تيم فوتبال “بشيکتاش” به عنوان برترين مربي و تيم “بشيکتاش” نيز به عنوان برترين تيم فوتبال سال 2009 ترکيه برگزيده شد


سرمربي پرسپوليس گفت: هنگامي كه انتخاب سرمربي تيم اميد با خواستگاري يك دختر توسط رئيس فدراسيون مقايسه مي‌شود بايد فاتحه فوتبال ايران را خواند


علي سعيدلو و حبيب كاشاني شب گذشته با يكديگر ديدار و گفت‌وگو كردند.

در اين جلسه دو ساعته كه در دفتر سعيدلو برگزار شد، حبيب كاشاني گزارشي درباره سفر خود به مالزي و شركت در جلسه كميته حرفه‌اي باشگاه هاي آسيا ارائه داد.


تفاق ويژه‌اي روي نيمكت پرسپوليس افتاده كه خيلي‌ها راحت از آن مي‌گذرند اما واقعا اتفاقي كه رخ داده آنقدر در پرسپوليس و فوتبال ايران مهم است كه حتي مسائل حاشيه‌اي اين تيم و اتفاقات روزمره را زير سايه قرار دهد.حسين عبدي مربي پرسپوليس براي حضور در دوره «Pro License» مربيگري انگلستان انتخاب شده و اين افتخاري است كه شايد هر 50 سال يك‌بار هم براي مربيان ايراني تكرار نشود.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)