سرمايه گذارى  در درفشى فر / پرسپوليس صاحبخانه مى شود


مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشانى چه مديرعامل پرسپوليس شود و چه براى فصل بعد مسئوليت اجرايى نداشته باشد، قصد دارد از خود يك يادگارى بگذارد


آن هم تبديل كردن درفشى فر به محل تمرين سرخپوشان است البته اگر بعد از انجام اين كار مديران بعدى دوباره هوس نكنند كه اين مجموعه را يك جا اجاره بدهند.در حال حاضر مهمترين مانع براى حضور سرخپوشان در اين ورزشگاه مربوط به زمين آن مى شود كه چند سال قبل به چمن مصنوعى تبديل شد.


 

بعد از بازديد على دايى از اين مجموعه و اعلام نظر مساعد وى، حبيب كاشانى روز گذشته خود از مجموعه درفشى فر بازديد كرد.

 

 

شنيده ها حكايت از آن دارد كه ظرف روزهاى آينده با پيمانكار قرارداد امضاء خواهد شد تا عمليات اجرايى احداث زمين چمن آغاز شود.

در كنار اين مسأله قرار است امكانات ديگرى مانند فروشگاه عرضه غذاهاى آماده و همچنين يك محل اقامتى هم به مجموعه زمين، استخر، سالن سرپوشيده و بدنسازى اضافه شود.

باشگاه پرسپوليس همچنين قصد دارد رشته هاى ورزشى جديدى را با توجه به تقاضاى عمومى كه وجود دارد راه  اندازى كند تا به اين ترتيب هم از درآمدزايى مجموعه استفاده كند و هم پرسپوليس محلى دائمى و ثابت براى تمرينات تيم اصلى خود دراختيار داشته باشد.

برآوردها نشان مى دهد كه عمليات اجرايى هزينه اى بالغ بر ۵۰۰ تا ۶۰۰ ميليون تومان را در بر خواهد داشت. برنامه باشگاه انتقال تمرينات تيم اصلى به درفشى فر براى فصل آينده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)