مجادله لفظي مجيدي و مرفاوي و حمايت هواداران از كاپيتان!


مرجع خبری پرسپولیس : وحيد طالب‌لو در ديدار استقلال و راه آهن نتوانست در تركيب استقلال جاي گيرد.

طالب‌لو كه مدت‌هاست از تركيب اصلي استقلال خارج مانده، اميد فراواني داشت كه در بازي استقلال برابر راه آهن به تركيب اصلي بازگردد اما صمد مرفاوي باز هم به محمد محمدي اعتماد كرد و اين دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار گرفت.

گويا اين تصميم با واكنش دروازه‌بان ملي‌پوش استقلال همراه شده و چهره درهم طالب‌لو روي نيمكت استقلال مويد همين اتفاق است.

*سياوش اكبرپور كه بازي خوبي را در تركيب استقلال انجام داده بود در دقيقه 66 جاي خود را به مجتبي جباري داد كه اين تعويض با ناراحتي مهاجم استقلال همراه شد. او هنگام تعويض مچ‌بند دستش را به زمين كوبيد و هنگام نشستن روي نيمكت استقلال رابطه چندان گرمي با نيمكت‌نشينان نداشت.

 

*در دقيقه 76 و پس از آن كه آرش برهاني پشت محوطه 18 قدم راه آهن سرنگون شد بازيكنان استقلال اعتراض شديدي را نسبت به قضاوت يدالله جهانبازي در اين صحنه نشان دادند.

آنها معتقد بودند در اين صحنه مدافع راه آهن بر روي برهاني مرتكب خطا شده است. اعتراض بازيكنان استقلال در اين صحنه با اعتراض شديد تماشاگران استقلال و فحاشي آنها به جهانبازي همراه شد.

 

*برهاني كه به عنوان بازيكن تعويضي به زمين آمده بود، در نيمه دوم چندين موقعيت گلزني را از دست داد كه اين مساله هم با اعتراض تماشاگران استقلال همراه شد.

 

*نكته جالب اين بود كه تماشاگران حاضر در استاديوم كه تعدادشان به حدود 15 هزار نفر مي‌رسيد، از طريق راديو نتيجه ساير بازي‌ها بويژه ديدار پرسپوليس برابر ابومسلم و ذوب آهن برابر فولاد را تعقيب مي‌كردند.

 

*در دقيقه 84 و هنگامي كه فرهاد مجيدي نتوانست از مدافع مستقيم خود عبور كند صمد مرفاوي بر سر كاپيتان خود فرياد كشيد. او حتي نزديك بود وارد زمين بازي شود. اعتراض او با فرياد فرهاد مجيدي بر سر مرفاوي همراه شد و مجادله لفظي كاپيتان استقلال با سرمربي اين تيم براي ثانيه‌هايي ادامه داشت. در اين لحظه غلامحسين مظلومي به كنار مرفاوي آمد و تلاش كرد تا سرمربي تيمش را آرام كند. هواداران استقلال كه شاهد مجادله لفظي كاپيتان و سرمربي تيمشان بودند به حمايت از مجيدي پرداختند و با سر دادن شعارهايي مجيدي را تشويق كردند.

 

عده‌اي از تماشاگران استقلال عليه سرمربي استقلال شعار دادند.

در پايان بازي تيم‌هاي استقلال و راه آهن و پس از پيروزي آبي‌هاي پايتخت، هواداران استقلال دو دسته شدند و عده‌اي در حمايت از مرفاوي و عده‌اي نيز بر عليه سرمربي استقلال شعار دادند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)