مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ گفت: منع حضور دروازه‌بانان خارجی در حد پیشنهاد است و هنوز تصویب و قطعی نشده است.

مراسم رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر یازدهم خلیج فارس در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

بهروان سرپرست سازمان لیگ در ابتدای این مراسم گفت: سه تیم سپاهان، استقلال و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارند که احتمال دارد پس از مسابقات این هفته این احتمال به دو تیم ختم ‌شود. با این حال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آمادگی برگزاری مراسم اختتامیه جام یازدهم را در سه شهر تبریز، اصفهان و تهران پیش بینی کرده‌ است. هرچند شانس قهرمانی سپاهان بیشتر است اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و ما تمام احتمالات را در نظر گرفته‌ایم.

وی در مورد جام یازدهم هم گفت: این جام کار دست هنرمندان ایرانی شریف است و هنرمندان اصفهانی هنر ناب ایرانی را بر روی این جام به نمایش گذاشتند. لیگ برتر فوتبال ایران با نام لیگ خلیج همیشه فارس نامگذاری شده است.

بهروان همچنین با انتقاد از برخی رسانه‌ها که او را پاسخگو نمی‌دانستند گفت: من همیشه پاسخگو و در دسترس هستم و زندگی‌ام در فوتبال خلاصه شده است.

وی همچنین در پایان مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بحث دروازه‌بان خارجی پیشنهاد هیئت رئیسه سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال بود و ما به فدراسیون فوتبال گفتیم تا آنها تصمیم گیری کنند. این موضوع در حد پیشنهاد است و قطعی نشده است. 2 تن از مدیران عامل باشگاه‌ها مصاحبه‌های تندی انجام دادند، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و ما انتظار داشتیم این موضوع را پیش از اینکه رسانه‌ای کنند با خودمان مطرح می‌کردند.

بهروان گفت: از فصل آینده لیگ دسته اول هم زیر نظر سازمان لیگ فعالیت خواهد کرد، چون AFC  این تصمیم را گرفته و اگر قرار باشد تصمیمی برای دروازه‌بان‌ها گرفته شود در لیگ دسته اول اعمال خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: این توضیحات را دادم تا شائبه‌هایی که مطرح شده بود برطرف شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)