مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطي كه رييس كميته استيناف از اعلام راي پرونده پرسپوليس به وسيله فدراسيون خبر داده بود، مهدي محمدنبي مي‌گويد خود اين كميته بايد راي را اعلام كند.

دبيركل فدراسيون فوتبال درباره راي كميته استيناف پيرامون پرونده ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و داماش اظهار كرد: كميته استيناف در اين موضوع مستقل عمل مي‌كند و به احتمال زياد خودشان امروز و فردا اين راي را اعلام خواهند كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه صالحي رييس كميته استيناف گفته بود راي نهايي شده و فدراسيون بايد آن را اعلام كند گفت: چيزي براي ما ارسال نشده است. راي كميته استيناف به دبيرخانه فدراسيون مي‌رود و ما نبايد اين راي را اعلام كنيم. به احتمال زياد امروز يا فردا اين راي از طريق سايت فدراسيون اعلام خواهد شد.

اين در حالي است كه رييس كميته استيناف گفته بود فدراسيون فوتبال بايد راي را اعلام كند اما مشخص نيست كه چرا نه فدراسيون و نه كميته استيناف پس از گذشت يك روز از جلسه اين كميته، راي پرونده پرسپوليس را اعلام نمي‌كنند.

نبي درباره مصوبه سازمان ليگ مبني بر ممنوعيت حضور دروازه‌بان‌هاي خارجي در ليگ گفت: هيات رييسه سازمان ليگ تصميمي گرفته است كه نيازي به تاييد فدراسيون هم ندارد. اين بحث از اختيارات هيات رييسه سازمان ليگ است و مي‌تواند اجرايي شود.

دبيركل فدراسيون فوتبال همچنين درباره لغو ديدار تداركاتي ايران مقابل عراق گفت: پيشنهاد ما براي برگزاري اين بازي دوستانه روز 27 مي بود اما عراقي‌ها دوست داشتند كه بازي 23 مي برگزار شود به همين خاطر دو كشور با يكديگر به توافق نرسيدند اما ما در تلاش هستيم كه يك تيم ديگر را جايگزين عراق كنيم تا در اردويي كه در تركيه برگزار مي‌كنيم با آن تيم روبه‌رو شويم.

وي همچنين درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود كي‌روش از او خواسته “يكي از اعضاي فدراسيون فوتبال ديگر درباره تيم ملي مصاحبه نكند” گفت: من از اين جريان اطلاع ندارم اما روال كار در فدراسيون اين است كه درباره مسائل تيم ملي كي‌روش و والي‌زاده صحبت كنند و ساير مسائل مربوط به فدراسيون هم از طريق كفاشيان و من اطلاع‌رساني شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)