دوپینگ در جام حذفی ، داور در لیگ برتر ، بی یاور در آسیا

مرجع خبری پرسپولیس: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: گل دوم استقلال با اشتباه داور در گرفتن خطا به ثمر رسید.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری در خصوص داوری بازی های هفته سی و سوم لیگ برتر گفت: از عملکرد کلی داوران در هفته ای که گذشت راضی هستیم و با اینکه دیدارهایی حساس برگزار شد اما داوران کمترین اشتباهات را داشتند. البته چند اشتباه هم بود که تاثیرگذار بود اما نه آنقدر که بتواند سرنوشت را عوض کند.

وی ادامه داد: در بازی شاهین – سایپا پنالتی اولی که به نفع شاهین گرفته شد با اشتباه داور اتفاق افتاد. البته با توجه به اینکه شاهین دو بر صفر عقب بود و سایپا هم چه می برد و چه می باخت و چه مساوی می کرد در لیگ ماندنی شده بود و این شاهین بود که باید تلاش می کرد تا به پیروزی برسد اما به هر جهت داور به جز این صحنه اشتباه تاثیرگذار دیگری نداشت.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه گفت: گل دوم استقلال در ذاتش درست بود اما خطایی که منجر به ارسال توپ به روی دروازه توسط فریدون زندی اتفاق افتاد با اشتباه همان کمک داوری گرفته شد که گل اول نفت آبادان را به خوبی پذیرفت و آفساید نبودن آن را به خوبی تشخیص داد. خطایی روی خسرو حیدری اتفاق نیفتاده بود که کمک اشتباه کرد و گل به ثمر رسید. البته دو بازیکن استقلال در حین ورود توپ به درون دروازه تاثیری روی توپ و دید دروازه بان نداشتند و توپ هم به آنها اصابت نکرد تا گل دوم به درستی به ثمر برسد.

عسگری در پایان گفت: در دیگر بازی های حساس نظیر سپاهان و ذوب آهن، تراکتورسازی و مس سرچشمه و نفت تهران – داماش تهران مشکل خاصی دیده نشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)