مرجع خبری پرسپولیس : حسين ماهيني درباره حضورش در پرسپوليس گفت: وقتي تصميم گرفتم به پرسپوليس بيايم مي‌دانستم كار بسيار سختي دارم.

 

مدافع جدید پرسپولیس ادامه داد: پرسپوليس و استقلال تيم‌هاي پرطرفداري هستند و بازي در اين تيم‌ها سخت است زيرا توقعات زيادي از بازيكنان وجود دارد. من هم با بررسي همه شرايط تصميم گرفتم به پرسپوليس بيايم.

وي ادامه داد: براي جا افتادن در تيم و هماهنگ شدن با بقيه بازيكنان به زمان نياز دارم. اميدوارم بتوانم به انتظاراتي كه از من وجود دارد به خوبي جواب بدهم و سال موفقي را در پرسپوليس پشت سر بگذارم.

 

ماهيني در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس تيمي كهكشاني است؟ گفت: نه كهكشاني و رويايي هستيم نه فضايي! پرسپوليس با توجه به نيازهايي كه داشته در فصل نقل و انتقالات خريد كرده است. استقلال پارسال خريدهاي خوبي داشت و امسال نياز چنداني به جذب بازيكن نداشت. به همين دليل شرايط استقلال و پرسپوليس برابر است. استفاده از كلماتي مثل كهكشاني به تيم ضربه مي‌زند زيرا انتظارات را بيش از حد بالا مي‌برد. پرسپوليس براساس نيازش خريد كرده اما استقلال بازيكنان خوبي داشت و وضعيت دو تيم مثل هم است.

وي درباره تساوي تيم ملي مقابل قطر گفت: در بازي با قطر همه تلاشمان را كرديم تا نتيجه خوبي بگيريم. اسير وقت كشي و ضد فوتبال قطر شديم و نتوانستيم از فرصت‌هاي‌مان هم به خوبي استفاده كنيم. شرمنده 100هزار تماشاگر شديم و اميدوارم در بقيه بازي‌ها جبران كنيم.

ماهيني ادامه داد: انتقاداتي كه اين روزها از تيم ملي مي‌شود واقعا مغرضانه است. تنها 2 بازي انجام داده‌ايم و شانس اول صعود به جام جهاني هستيم. اگر بازي‌ها براي ما سخت هستند براي رقيبان هم دشوارند و نبايد بيهوده روحيه بازيكنان را تضعيف كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)