مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که شب گذشته از علی دایی به عنوان مهم ترین گزینه داخلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس یاد می شد ، گابریل کالدرون آرژانتینی در آستانه هدایت این تیم قرار گرفت.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس ، جلسه مالکان باشگاه راه آهن عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن علی دایی یک سال دیگر به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

 

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن در گفتگوی زنده رادیویی با اشاره به این مطلب افزود: فردا ساعت 4 بعدازظهر با آقای دایی قرار ملاقات داریم و علی دایی قطعا فصل بعد در راه آهن می ماند.

 

وی تاکید کرد: از فردا وارد بازار نقل و انتقالات می شویم و روز شنبه نیز تمرینات راه آهن با حضور آقای دایی آغاز می شود.

 

به این ترتیب علی دایی که صحبت هایی در خصوص بازگشت به پرسپولیس انجام داده بود مربی گری فصل آینده اش در این تیم منتفی شد و روز پنجشنبه این باشگاه بار دیگر به سراغ گزینه های خارجی رفت.

 

رویانیان با تاکید بر ادامه مذاکره با کالدرون و متسو افزود از طریق ایمیل با کالدرون در ارتباط هستیم. در حالی که ساعاتی قبل محمد رویانیان اعلام کرده بود که از طریق ایمیل با کالدرون مذاکره کرده است و تا 24 ساعت آینده تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص می شود این مربی آرژانتینی به ایمیل رویانیان جواب مثبت داده است.

 

رویانیان گفته بود که اگر این مربی به آنها تخفیف بدهد برای فصل آینده هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده می گیرد. با این شرایط به نظر می رسد این مربی آرژانتینی تخفیف لازم را به پرسپولیسی ها داده است و این اتفاق یعنی اینکه کالدرون حاضر است تا سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند.

 

کالدورن آرژانتینی به نظر تخفیف لازم را به پرسپولیسی ها داده است.

 

گابریل کالدرون که در آستانه سرمربی گری پرسپولیس قرار دارد ، فصل گذشته هدایت تیم فوتبال بنیاس امارات را به عهده داشت و سابقه قهرمانی با تیم های الاتحاد و الهلال عربستان را دارا می باشد.

 

وی که جوان ترین گزینه خارجی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس می باشد مربی به شدت اصولگرا است و با کوچکترین بی نظمی چه از سوی بازیکنان بزرگ یا کوچک برخورد می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)