مرجع خبری پرسپولیس : مراسم کنفرانس مطبوعاتی مشارکت اقتصادی باشگاه پرسپولیس با شرکت پرتاب افزار از ساعت 15:15 امروز با حضور معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و نمایندگان برند دسینی برگزار شد.

 

مهندس حمید قریب رئیس هیات مدیره شرکت پرتاب افزار و برنارد عزرائیلیان نماینده رسمی این شرکت در این مراسم حضور یافتند.

 

 

رئیس هیئت مدیره شرکت پرتاب افزار گفت: سؤال ما همیشه این بود که چرا در باشگاه کار درآمدزایی نمی‌شود. به همین دلیل با یک برنامه ریزی به سمت باشگاه پرسپولیس آمدیم و مانند باشگاه‌های منچستر، رئال و بارسا به فکر برند با کیفیت برای باشگاه پرسپولیس شدیم. این برند‌ها در تمام دنیا کارایی‌ خوبی دارد اما در ایران برای اولین بار است که از آن رونمایی می‌شود. امیدوارم با همکاری‌های فروشگاه‌های داخلی و خارجی کالاهای خوبی را با تخفیف ویژه به هواداران بدهیم. از دو ماه دیگر در مراسمی رسما از کالاهایمان رونمایی می‌کنیم.

 

وی افزود: سعی خواهیم کرد اجازه ندهیم از کارهای تقلبی استفاده شود. شاید دو روز دیگر کالاهای ما در میدان منیریه فروخته شود اما ما اینجا نیاز به حمایت هواداران پرسپولیس داریم که برای حمایت از باشگاه به ما وفادار باشند و فقط کالاهای ما را خریدار کنند. این ما نیستیم که در این زمینه سود می‌کنیم بلکه باشگاه پرسپولیس است. ما حتی افتخار این را داریم که در چهارمحال و بختیاری نیز دفتر داریم که سعی خواهیم کرد این دفاتر و فروشگاه‌های خود را در 26 استان فعال کنیم. این کار ضمانت اجرایی ندارد و در باشگاه استقلال نیز با تاکید سردار محمد رویانیان اجرا خواهد شد.

 

همچنین عزرائیلیان نماینده رسمی شرکت پرتاب افزار خاطرنشان کرد: اتفاق نوینی در فوتبال ما برای اولین بار به طور رسمی رخ داده است. ما در 140 نقطه کشور سعی می‌کنیم محصولات خود را برای خرید هواداران آماده کنیم. شرکت دسینی به فکر کمک به آینده فوتبال است. اگر هواداران با کارت‌های مخصوص باشگاه برای خرید بیایند شامل تخفیف ویژه خواهند شد. از 45 روز دیگر رسما از کالاهای خودمان رونمایی خواهیم کرد و فقط باید رسانه‌ها به ما کمک کنند که هواداران به دنبال کالاهای تقلبی نروند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: عقیده نداریم به دنبال الگوهای ناقص برویم. ما به دنبال کار جدید خواهیم رفت. در پرسپولیس معاونت حقوقی خوبی داریم که اجازه نخواهد داد از این موضوع سوء استفاده شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)