پرسپولیس نیوز : کمک داور بازنشسته فوتبال گفت: سازمان لیگ محترم! یک داور برای یک مسابقه مرگ و زندگی 16 میلیون گرفته است.

مرتضی کریمی در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره حضورش در دفتر علی دایی گفت:روز یکشنبه  ساعت 7 تا 8:30 شب در زمین پاس فوتبال بازی کردیم.گوشی من در ماشین بود.وقتی برگشتم دیدم خیلی زنگ خورده است.

وی ادامه داد:بهمن دهقان با من تماس گرفته بود.علی حاتم تماس گرفته بود که از کارمندان باشگاه پرسپولیس است.با دهقان تماس گرفتم گفت بیا سعادت آباد،نزدیک باشگاه استقلال که دفتر بیمه دایی است.

کریمی افزود:با قهرمانی تماس گرفتم.جواب نداد.زنگ زدم به رامین حقیقی،داور بین المللی که می دانم با قهرمانی نزدیک است.گفتم به قهرمانی بگو اگر حرفی داری بگوید چون من دارم به دفتر دایی می روم. در واقع هم او راست گفت و هم دایی چون من وقتی با او صحبت کردم،دم دفتر دایی بودم.

وی ادامه داد:وقتی با قهرمانی حرف زدم،محسن روح پدر و مادرش را قسم می خورد که خطا را ندیده. همین صحبت ها بود که قهرمانی گفت نمی داند چرا اسمش را وسط کشیده اند.

کریمی افزود:در جلسه با دایی دهقان از من پرسید شما از تخلفاتش خبری داری؟گفتم والله من یک سال است که با قهرمانی تماسی نداشته ام.واقعا تماسی نداشتم. به هر حال پشت هر داوری صحبت های زیادی هست و زمان داوری من پشت او صحبت هایی بود. می دانم اگر داوری بخواهد تخلفی کند و پولی بگیرد رسیدی نمی دهد.می گویند داوری 60 میلیون خواسته است.من می گویم سازمان لیگ محترم! یک داور برای یک مسابقه مرگ و زندگی معادل 16 میلیون تومان ؛  یورو گرفته است.

کریمی گفت:از این اتفاقات زیاد رخ می دهد.بازی ابومسلم و ملوان در انزلی کمک داور بازی بودم.پنجشنبه از اردن به تهران رسیدم.یک آقایی که اخیرا حرف و حدیث درباره اش بود و دوست یکی از مربیان است و گفته اند حق حضور در فوتبال را ندارد با من تماس گرفت.گفت بیا ساختمان آ.اس.پ. یکی از داوران گفت که این آقا به اسم شما پول گرفته است.   دوباره با من تماس گرفت و گفت خریت نکن،پاشو بیا من پول را گرفته ام و بازی را در بیاوریم.  سریع به عنایت گفتم و من از این بازی کنار رفتم و یک کمک داور دیگر گذاشتند یک اتفاق دقیقه 90 افتاد که اگر آن پنالتی گرفته می شد ابومسلم سقوط می کرد.البته کمک داور درست تصمیم گرفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)