مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم همه روزهای پرسپولیس مثل 16 شهریور 52 باشد و ما همیشه یک پرسپولیس رویایی را در مسابقات ببینیم.

رئیس کمیته فنی و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص بازی معروف 6 تایی ها امروز چهارشنبه افزود: در مورد آن بازی تاریخی باید بگویم یادش بخیر، هر چند درباره آن مسابقه هر چه بگوئیم کم است.

 

 

البته ما همیشه به استقلال و استقلالی ها احترام می گذاریم چون یک تیم بزرگ و پر هوادار است و رقابت این دو باشگاه از جذابیت های فوتبال ایران است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم پرسپولیس همه روزهایش مثل 16 شهریور 52 باشد، گفت: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و باید بزرگ بماند و یقینا این بزرگی را از هواداران دارد. تا این هواداران هستند آن را از دست نمی دهد.

علی پروین خاطر نشان کرد: هواداران نگران نباشند، همه دست به دست هم می دهیم و با حمایت از آقای رویانیان که زحمات فراوانی برای پرسپولیس کشیده است به روزهای خوب پرسپولیس می رسیم. انشاءا… همه این زحمات اثر می کند و ما ثمره اش را با نتایج خوب پرسپولیس خواهیم دید.

عضو هیات مدیره و رئیس کمیته فنی پرسپولیس در پایان گفت: فرا رسیدن این روز را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)