مرجع خبری پرسپولیس :اخبار چند خطی : گلایه از عدم تحویل منزل

 بنا به گفته محمود خوردبين چنانچه پرسپوليس در ديدار با راه‌آهن برنده باشد پاداش دو پيروزي قبلي همراه با پاداش برد مقابل راه‌آهن به بازيكنان پرداخت مي‌شود.

جلال اكبري قبل از دربي پايتخت راهي اصفهان خواهد شد تا طلب 50 ميليون توماني خود از سپاهان را دريافت كند.
محمدرضا زادمهر عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس عصر پنج‌شنبه در تمرينات تيم حاضر شد و گروهي از بازيكنان را از تصميمات كميته متبوعش مطلع كرد. وي در اين جلسات خصوصي به بازيكنان هشدار داد اسير حاشيه‌سازي نشده و مانع از مسموم شدن جو تيم شوند
.

فيلمبرداري مجموعه مستند «مردان پرسپوليس 2» مدتي است كه با اجازه باشگاه پرسپوليس آغاز شده و قرار است اين فيلم در پايان نيم فصل منتشر شود.


بعد از بازگشت همسر كرانچار به كرواسي، وي از عدم تحويل به موقع منزلش از باشگاه دلخور است.

 با اين‌حال او فعلا طلبي از پرسپوليس ندارد. چند وقت پيش كرانچار از باشگاه تقاضا كرده بود قسمتي از قسط‌هاي بعدي قراردادش را دريافت كند اما با توجه به مفاد قرارداد و شرايط فعلي باشگاه اين امر ميسر نشده است.

باشگاه پرسپوليس قصد دارد براي كليه تيم‌هاي پايه يك اسپانسر مشترك بگيرد. بيمه رازي اسپانسر تيم‌هاي پايه پرسپوليس خواهد بود اما از مبلغ و مدت اين قرارداد خبري در دسترس نيست.


در راستاي درآمدزايي و جذب منابع مالي، پرسپوليس قصد دارد با شركت‌هاي خصوصي همكاري كند. بنا بر همين منظور پرسپوليس اولين كمك بلاعوض خود را در قبال همكاري با sms كاپ و از طريق مسابقات اينترنتي اين شركت دريافت مي‌كند
.
عباس انصاري‌فرد در مراسم معارفه دكتر سعيدلو با وي ملاقات كرده و طبق توافق به عمل آمده قرار شده نشست اصلي اين دو نفر طي هفته جاري و بعد از كنفرانس مطبوعاتي دكتر سعيدلو انجام شود
.
بنا به گفته فريد زرينه پزشك پرسپوليس، محسن خليلي و محمد منصوري با رفع مصدوميت مشكلي براي حضور در تمرينات گروهي ندارند. اما مصدوميت تياگو هنوز كاملا برطرف نشده است. در اين بين منصوري چند روزي است كه با تيم تمرين مي‌كند اما خليلي از امروز و فردا وارد تمرينات گروهي خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)