مرجع خبری پرسپولیس : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه کناره گیری نمی‌کند و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

 

جمشید زارع در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه باخت بدی را مقابل راه‌آهن تجربه کردیم، که به هوادارن حق می‌دهیم از این باخت‌های متوالی ناراحت باشند.

 

همان‌طور که همه پرسپولیسی‌ها هم از این بابت ناراحتند. متأسفانه کمی بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند.

 

وی در پاسخ به سؤالی که چرا بازیکنان را جریمه نمی‌کنید، گفت: من از همه هواداران می‌خواهم 2 بازی صبر کنند. ما باید تصمیم را سر جای خودش بگیریم تا به نفع تیم و باشگاه باشد، نمی‌توانیم بی‌گذار به آب بزنیم.

 

وی افزود: ما 2 بازی حساس مخصوصاً مقابل الشباب عربستان در پیش داریم و با توجه به اینکه برنامه‌ای ویژه برای فصل آینده داریم باید با تمرکز لازم به اهداف خود برسیم. من باز هم از هواداران می‌خواهم صبور باشند.

 

زارع ادامه داد: تیمی که می‌بینید از گذشته مانده و این روند از اول فصل بوده، ما به جز جذب چند بازیکن برای لیگ قهرمانان و پشتوانه محکم برای تیم و تزریق‌های به موقع مالی کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم، اما برای فصل آینده کارها را خواهیم کرد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به تک تک هواداران حق می‌دهیم که ناراحت باشند اما باید تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. انشالله سعی خواهیم کرد همه مشکلات را حل کنیم. وی در خصوص احتمال کناره‌گیری رویانیان از پرسپولیس نیز گفت: رویانیان با قدرت در پرسپولیس کار خود را دنبال می‌کند و قطعاً هواداران بدانند که این تیم را برای فصل آینده می‌سازند. در حال حاضر من باز هم می‌گویم باید به فکر بازی با الشباب باشیم که برای ما بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است، قطعاً بازیکنان نیز از این موضوع نیز با خبر هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)